Logitech MOMO FF stuurwiel

Pagina: 1
Acties:

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nadat ik met de search een aantal topics over dit stuurtje gevonden en doorgelezen heb, heb ik een vraagje. Wat ik overal lees is dat het een goed stuurtje is en dat er behalve op de prijs weinig op aan te merken is. De meeste denken dan ook dat het stuur goed en degelijk in elkaar zit en niet zo snel stuk zal gaan. Nou zijn de meeste topics en reviews al bijna een half tot een heel jaar oud dus ik ben benieuwd of hij inderdaad zo goed blijkt te zijn als de meeste dachten.

Ook las ik nog iets dat de pedalen soms bleven haken, is dat met de huidige versies al opgelost ? (Je moest anders zelf wat plastic weghalen waardoor je garantie uiteraard vervalt)

Het gaat mij dus om echte hardware problemen die mensen hebben gehad met dit stuur of dingen die ze er achteraf toch niet fijn aan vinden, dus niet "hij werkte niet met GPL".

Mijn YouTube kanaal

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Je hebt mijn ervaringen waarschijnlijk al gelezen. Maar deze is nieuw. 2 maanden geleden is de FFB motor losgeraakt. Daarvoor heb ik het hele wiel uitelkaar moeten halen. Dat was best een gepuzzel. Maaaaar..... het heeft me wel doen inzien dat het een super engineerd product is. Op de plekken waar het moet laten ze bouten in metaal en niet in plastic draaien. Hierdoor kun je het zonder kwaliteits- en stabiliteitsverlies uit- en inelkaar draaien. Af en toe wat contactspray op de potmeters voorkomt rare uitleeswaardes van het wiel.

ik heb hem nu sinds januari en het ding voelt nog steeds als nieuw.