Nadat ik met de search een aantal topics over dit stuurtje gevonden en doorgelezen heb, heb ik een vraagje. Wat ik overal lees is dat het een goed stuurtje is en dat er behalve op de prijs weinig op aan te merken is. De meeste denken dan ook dat het stuur goed en degelijk in elkaar zit en niet zo snel stuk zal gaan. Nou zijn de meeste topics en reviews al bijna een half tot een heel jaar oud dus ik ben benieuwd of hij inderdaad zo goed blijkt te zijn als de meeste dachten.
Ook las ik nog iets dat de pedalen soms bleven haken, is dat met de huidige versies al opgelost ? (Je moest anders zelf wat plastic weghalen waardoor je garantie uiteraard vervalt)
Het gaat mij dus om echte hardware problemen die mensen hebben gehad met dit stuur of dingen die ze er achteraf toch niet fijn aan vinden, dus niet "hij werkte niet met GPL".
Ook las ik nog iets dat de pedalen soms bleven haken, is dat met de huidige versies al opgelost ? (Je moest anders zelf wat plastic weghalen waardoor je garantie uiteraard vervalt)
Het gaat mij dus om echte hardware problemen die mensen hebben gehad met dit stuur of dingen die ze er achteraf toch niet fijn aan vinden, dus niet "hij werkte niet met GPL".