Nou ik ben op zoek naar radio/cdspeler voor een VW Golf. Waarom voor een Golf zal je denken. Komt omdat display van snelheidmeter 's avonds een mooie blauwe verlichtte achtergrond heeft. Ik mag van de dealer ongeveer 350 euro eentje uitkiezen, beetje bijbetalen tot op bepaalde hoogte vind ik niet erg.
Radio's daar vond ik op dat moment niet mooi, Sony heeft grote knoppen (lelijk vind ik persoonlijk), in het rood ook, vind ik er niet bijpassen. Kenwood mooie radio's maar heb er nog niet eentje gezien die een blauwe display heeft. Dus afgesproken, ik kijken welke ik wel mooi vind en dan zullen ze die voor me bestellen.
Probleem ook is, dat blauw natuurlijk ook kan verschillen met het display, dus ik zoek (liefst) mensen met een Golf die ook radio hebben met blauwe achtergrond die het meest erbij past.
Minimale eisen:
- CD Speler
- Moet ook voor handsfree een functie hebben
- Eventueel aan te sluiten op een wisselaar
- Radio met de gebruikelijke functies, RDS/EON
- Afneembaar front/frontje klapt weg (geen kaartje)
- Zo rond die prijs, iets hoger mag.
- MP3 hoeft niet, mag wel.
- Zo'n beetje van 45 Watt, ik heb optie voor 8 luidsprekers, dus moet ie aankunnen
Zelf 2 modelletjes gezien van <edit verkeerd merk> Kenwood;
KDCM9021
KDC-8021
Beide MP3, maar dat is zo even waarvan ik dacht dat dit zou passen.
Het lastige is gewoon, ik kan um niet zien in de auto zelf. Ben wel bij diverse winkels geweest, maar nog niet echt leuks gezien. Folders zijn ook vertekend, dus ook niet echt iets gezien wat leuk lijkt. Dus..any insight is welcome!
Radio's daar vond ik op dat moment niet mooi, Sony heeft grote knoppen (lelijk vind ik persoonlijk), in het rood ook, vind ik er niet bijpassen. Kenwood mooie radio's maar heb er nog niet eentje gezien die een blauwe display heeft. Dus afgesproken, ik kijken welke ik wel mooi vind en dan zullen ze die voor me bestellen.
Probleem ook is, dat blauw natuurlijk ook kan verschillen met het display, dus ik zoek (liefst) mensen met een Golf die ook radio hebben met blauwe achtergrond die het meest erbij past.
Minimale eisen:
- CD Speler
- Moet ook voor handsfree een functie hebben
- Eventueel aan te sluiten op een wisselaar
- Radio met de gebruikelijke functies, RDS/EON
- Afneembaar front/frontje klapt weg (geen kaartje)
- Zo rond die prijs, iets hoger mag.
- MP3 hoeft niet, mag wel.
- Zo'n beetje van 45 Watt, ik heb optie voor 8 luidsprekers, dus moet ie aankunnen
Zelf 2 modelletjes gezien van <edit verkeerd merk> Kenwood;
KDCM9021
KDC-8021
Beide MP3, maar dat is zo even waarvan ik dacht dat dit zou passen.
Het lastige is gewoon, ik kan um niet zien in de auto zelf. Ben wel bij diverse winkels geweest, maar nog niet echt leuks gezien. Folders zijn ook vertekend, dus ook niet echt iets gezien wat leuk lijkt. Dus..any insight is welcome!