Toon posts:

[WIN98] Muis blijft tijd hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms op een willekeurig moment blijft mijn muis hangen, dan kan ik weer een paar rondjes draaien en vervolgens blijft ie weer een paar sec. hangen. De enige manier om dit op te lossen is door te rebooten. Ik heb mijn muis al eens gedeinstalleerd, maar dat hielp niks. Heel mijn pc heb ik ook opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft terug komen.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?¿?

Alvast bedankt,

gr33tz mazda626

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heeft hij dit probleem alleen met de muis, of doet ook je toetsenbord niets mee? Want het kan natuurlijk gewoon zijn dat je PC blijft hangen, maar doordat je alleen met de muis werkt je alleen denk dat de muis het niet doet ;).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Misschien te simpel, maar je weet nooit: de muis schoonmaken? andere muis proberen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
het is alleen de muis en een nieuwe muis doet het niet

• Han
  • Niet online

Han

USB of ps/2?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Drivers al opnieuw geinstald :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 16:26:
het is alleen de muis en een nieuwe muis doet het niet
Hoe bedoel je dit? Bedoel je dat een andere muis niet deze problemen heeft, of dat een andere muis niet werkt op je PC :?

Indien het alleen aan deze muis ligt, hebben we daar toch wat meer info over nodig. Wat voor een muis (merk, aansluiting). Indien hij draadloos is kun je uiteraard de batterijen proberen te vervangen.

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

even de driver verversen :?

http://www.NUiPhone.nl/

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Oops

/edit dubbel

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klinkt als een fiks IRQ-probleem. Ga eens welke IRQ's waar aan toegewezen zijn. Probeer evt ACPI aan of uit te zetten, wil ook nog wel eens helpen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is een acer muis. Drivers opnieuw installen helpt niet en ik bedoel dat het alleen de muis is die problemen geeft en niet tegelijk het toetsenbord ook.
Pagina: 1