Toon posts:

CPU temp...

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een upgrade gedaan naar AMD 1800 XP. Nu heb ik een vraag m.b.t. de temperatuur van de processor. In stressed situatie, seti@home, wordt stijgt de temperatuur tot rond de 57 graden. Is deze temperatuur normaal voor dit type processor? In de kast zit reeds een case fan, en nog twee kleine hdd fans.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Is redelijk normaal, misschien kan je een betere cooler kopen.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Is goed hoor :)

Verwijderd

Niet om je over zorgen te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een boxed version gekocht, dus incl. cooler met pasta.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-08 17:10

Steve

Krokodil \o/

Een gewone standaard cooler dus. Welke temp heeft je CPU als hij stressed is (bv bij games) ?

Verwijderd

Topicstarter
De temperatuur van 57 is in stressed situatie. Ik heb namelijk seti@home lopen en die gebruikt de proc voor 100% ;)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Je kan er eventueel wel een extra cooleer bijzetten, dat kan nooit kwaad vanzelf

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Een gewone standaard cooler dus. Welke temp heeft je CPU als hij stressed is (bv bij games) ?
Lezen: bij SETI@home is het beestje dus 100% belast, zelfde als dat je een zware game zou spelen dus...

Lijkt mij prima tempje hoor, mijn XP 2000+@2000+ wordt stressed 59...

Verwijderd

CPU temp... 1 topic is wel genoeg hoor. :)

Het is dus niet de bedoeling dat wanneer je een probleem hebt dat je in meerdere subfora dit probleem aan de orde brengt (crossposten / dubbelposten). Eén thread is echt meer dan voldoende.

Je vraag heeft btw ook niet veel met Windows Operated Systems te maken, daarom kan je beter verder gaan in Processors, Mobo's & Geheugen
In de FAQ van PMG staat wel wat informatie over hoe heet je CPU mag worden, misschien heb je daar wel iets aan. Technische PMG FAQ

Verwijderd

Topicstarter
OK bedankt!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:52
Dat is wel een redelijke temperatuur maar hoort die niet ergens anders? Niet in WOS dus :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie CPU temp... dus :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.