“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Hier ook in IE6 SP1.
Femme geniet nu alleen van z'n welverdiendenachtrust
.
Femme geniet nu alleen van z'n welverdiende
Professioneel Hyves-weigeraar

Ook problemen hiero, ik kan niet meer op tweakers.net komen.
Had ik ook, maar na het legen van de cache was het probleem opgelost...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
pluisman schreef op 16 september 2002 @ 16:37:
[afbeelding]
Ook problemen hiero, ik kan niet meer op tweakers.net komen.
Doe dan wat er staat
Dat doe ik, maar het helpt voor geen meter! Ik blijf die melding krigen
Het je ook al geprobeerd om je hele cache gewoon weg te gooien mbv "internet options"?
Gedaan, handmatig temp internet files verwijderd, werkt niet!
Verwijderd
Hij doet het overigens met het ingaan van de nieuwe software, daarvoor had ik er nooit last van.
Ik heb nu ook last van de "je gebruikt verouderde scripts"-bug. Alles op verschillende manieren weggemikt, maar hij blijft die melding geven. Ik ben nu thuis en gebruik XP met IE6 SP1
Edit: ik ben achter het probleem. Gebruikte Proxomitron (niet tegen ads, maar tegen pop-ups) en toen ik die ff omzeilde deed alles het perfect.
Edit: ik ben achter het probleem. Gebruikte Proxomitron (niet tegen ads, maar tegen pop-ups) en toen ik die ff omzeilde deed alles het perfect.
proxomitron gebruik ik dus ook op mijn werk, zal morgen ff kijken of hij het dan wel werkt
Verwijderd
Bedankt voor de Proxomitron tip! Ik heb nu tweakers.net in de bypasslijst gezet, en alles werkt ok. Het was trouwens toch al iets 'netter' om tweakers.net in de lijst te zetten, aangezien ze toch de site draaiende houden op geld van advertenties die ik dus eerst mooi wegfilterde....
Krijg nog steeds bugs op fp
wil de error requester wel copyen, kan alleen niet vinden hoe ik die hierin geplakt krijg. [ img ] werkt niet lekker bij mij (IE 6/W2000)
runtime error
line: 118
Error: pw_bghtml_b is undefined
/edit
Bug wordt enkele malen herhaald voordat volledige fp is ingeladen.
Bij reload is ie weg.
wil de error requester wel copyen, kan alleen niet vinden hoe ik die hierin geplakt krijg. [ img ] werkt niet lekker bij mij (IE 6/W2000)
runtime error
line: 118
Error: pw_bghtml_b is undefined
/edit
Bug wordt enkele malen herhaald voordat volledige fp is ingeladen.
Bij reload is ie weg.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Pagina: 1