Ik heb firmwareversie 04 voor mijn Siemens S45i gedownload. Momenteel zit versie 03 op mijn telefoon. Wie heeft ervaring met updaten van firmwares voor de S45i. Heeft dit gevolgen voor het Nederlandse model (dan doel ik op taal, t9, etc)? Wie kan mij adviseren? Alvast bedankt.
mag ik vragen waar je die nieuwe firmware vandaan hebt 
ik ben versie 2 een beetje zat, met de bekende beltoon-bug en het uitvallen tijdens sms
als je het hier niet mag posten, zou je me dan willen mailen? thanx...
ik ben versie 2 een beetje zat, met de bekende beltoon-bug en het uitvallen tijdens sms
als je het hier niet mag posten, zou je me dan willen mailen? thanx...
Ja, dat mag: URL VERWIJDERD !
Vervang de + door w en de * door .
Vervang de + door w en de * door .
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 17-09-2002 18:05 ]
Ja ik heb SL45i V49, V52 en V54 geprobeerd!
V52 is stukke beter dan V49, maar die V54 (hebbik ook van die site) das geloof ik geen SL45i firmware, want Java doet het niet meer 
Je moet gewoon progje downen van die site! Je klikt op serial config -> Com1 en Baud op 57600 -> Sync-Station aanvinke -> OK -> Pre Check en Post Check vink je aan (dus hij moet de tests skippe) -> Als je accu beetje leeg is (zodat je het oplaad acuutje ziet gaan als je m in de sync-station stopt) moet je je tel in de sync station stoppe als op start drukt, anders moet je je tel aanzette als je op start drukt! En dan maar afw8en
Er kan zo goed als nix foutgaan
(dat geval met accu moet je doen, omdat je anders error krijgt dat hij niet kan connecte, omdat je tel software aangaat als hij gaat oplade, snappez vous?
)
Als je een oude versie had, bestaat de kans dat je T9 het niet meer doet
dan moet je ff van siemens.com de standaard SL45i MMC downloaden van versie 52+, de gewenste taal op je MMC zetten. Vervolgens ga je naar je T9 Instellingen (naar sms, opties of naar instellingen->toestel->T9-tekstinvoer) ff je taal selectere, en dan t9-voorkeur uitvinke en dan weer aan
dan doetie het weer
Good luck
Je moet gewoon progje downen van die site! Je klikt op serial config -> Com1 en Baud op 57600 -> Sync-Station aanvinke -> OK -> Pre Check en Post Check vink je aan (dus hij moet de tests skippe) -> Als je accu beetje leeg is (zodat je het oplaad acuutje ziet gaan als je m in de sync-station stopt) moet je je tel in de sync station stoppe als op start drukt, anders moet je je tel aanzette als je op start drukt! En dan maar afw8en
Als je een oude versie had, bestaat de kans dat je T9 het niet meer doet
Don't ever underestimate the power of the Dark side
Willem666 --> is inderdaad geen gewenste link.
In princiepe is de firmware niet direct illegaal, maar de site wel.
(Aangezien er op de site wel andere illegale dingen te zien/downloaden zijn)
In princiepe is de firmware niet direct illegaal, maar de site wel.
(Aangezien er op de site wel andere illegale dingen te zien/downloaden zijn)
Verwijderd
Zou je me de url van de site waar je de firmware van gedownload hebt kunnen sturen, dan kijk ik eens of ik eraan begin. Stuur maar naar protarum@hotmail.com.
[modbreak]
Pardon?
Ik haal de site weg uit een van je vorige posts, en je post hem nu gewoon weer ??
Pardon?
Ik haal de site weg uit een van je vorige posts, en je post hem nu gewoon weer ??
[ Voor 0% gewijzigd door Xandrios op 25-09-2002 19:10 ]
Jullie gaan mij toch niet vertellen dat er niemand is die nog nooit gedaan heeft voor Siemens telefoons, de S45i in het bijzonder?????
Willem666, check je mail.
Dit topic gaat dicht overigens, en ik verzoek je ook geen nieuwe meer te openen over dit onderwerp.
Het loopt bij jou toch voordurend op een slotje + OW uit blijkbaar...
Dit topic gaat dicht overigens, en ik verzoek je ook geen nieuwe meer te openen over dit onderwerp.
Het loopt bij jou toch voordurend op een slotje + OW uit blijkbaar...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()