Toon posts:

Verbetering kwa FPS in UT2k3

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een rotte PC met een Gf2 MX 400

Amd duron 700 MHz
192 sd ram

en ik draai rond 20-30 fps met UT2003 op 800x600

Nou had ik een vraag: Als ik een Gf 4 4200 128 mb erin dou, zou dat veel FPS schelen ? (Zonder de rest van mn PC te upgraden)

Ik had namelijk gehoort dat zon Gf4 pas goed werkte als je ook geen sterke snelle CPU hebt.

Dus: Gf2 mx 400 omwisselen met een Gf4 4200 . Zonder de rest te upgraden. Scheelt dat veel in fps?

Alvast bedankt voor de antwoorden

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Unreal2003 is zeer CPU intensief dus met alleen je videokaart vervangen bereik je amper iets.

Specs

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
je zal idd ook echt je cpu moeten uprgaden ik weet niet wat voor een mobo je hebt
misschien is het namelijk wel mogelijk om er een betere proc in te doen zonder het mobo te moeten vervangen want een xp 1800 is ook niet echt duur meer

dus ik zou zeggen koop een geforce 4 4200 en een nieuwe proc evt. mobo

en dan loopt het echt wel als een trein :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb een asus a7v kan geen ddr en weet niet wavoor CPU erin kan.

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
UT is best CPU intensief ja. Tis maar net wat je wilt. Als je hogere framerates wil, upgrade je cpu. Als je hogere resoluties/fsaa wil, upgrade je videokaart.

toevoeging:

Je zou samen met een 4200 een goedkope XP kunnen bestellen, kost net wat meer dan €60,-, maar dan heb je ook wat.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Verwijderd

Topicstarter
maar ik moet waarscheinlijk ook een nieuw mobo, kep nu een Asus a7v daar kan denk ik geen XP in ofwel?

Verwijderd

Voor je een topic opent: lees dit eerst even

Wat heb je zelf al uitgezocht ?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.