Toon posts:

[FLASH]werkgebied vergroten in object modus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met een lange strook in de object modus met allerlei plaatjes. Die plaatjes moeten naast elkaar horizontaal gaan bewegen over scherm. En nu kom ik op het probleem dat ik alleen maar de plaatjes erin kan zetten die dus in beeld staan en niet de plaatjes die eigenlijk 'buiten beeld' komen en dan dus bij afspelen lopend in beeld komen. Het werkgebied is dus gewoon te klein. Ik weet dat het kan want ik heb hier een fla waarin een heel breed object wordt gebruikt, maar ik kom er niet achter hoe dat is gedaan...

Wie heeft er een oplossing :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Plaatjes toevoegen en verslepen buiten je werkgebied?
De laatste keer dat ik Flash gebruikte, kon dat nog.

Misschien snap ik je vraag niet zo goed!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

niemand denk ik...

anders ben ik ook heel blij!

• tie-rep

tie-rep

nu met ir. !

oja, ook humor:

probeer in het properties menu, maar eens een vlak een breedte van 4500px te geven. Doet het ook zo lekker :(
Met slepend scalen gaat het wel :?

Verwijderd

Topicstarter
nou met dat vergroten met pixels had ik ook al geprobeerd...

het is dus iets vaags :?

misschien dat ik gewoon elke keer als ik een paar plaatjes klaar heb gewoon die buiten beeld slepen ofzo en dan verder gaan

Verwijderd

Topicstarter
ohja het is trouwens een movieclip waar ik in zit misschien dat dat helpt

• tie-rep

tie-rep

nu met ir. !

Je moet sowieso even oppassen met te grote stukken artwork

Het kan nogal rare effecten geven als Flash het niet meer kan controleren. Het 'renderen' gaat dan niet meer goed en Flash schuift het allemaal in elkaar. :(

Jouw workaround is degene die ik ook altijd gebruik (tot er een geniaal antwoord hier komt :) )

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

tie-rep schreef op 16 september 2002 @ 15:25:
oja, ook humor:

probeer in het properties menu, maar eens een vlak een breedte van 4500px te geven. Doet het ook zo lekker :(
Klopt idd, maximale breedte is (om een of andere duistere reden) maar 2880.0 px...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik denk dat je de movieclip met de plaatjes het best d.m.v. een script kunt vullen. In een for-loop geeft je elke volgende movieclip die je er in attacht een grotere x-coordinaat. Op die manier gaat het vast wel...

Inderdaad een lastig probleem trouwens, die beperkte werkruimte in Flash...
Pagina: 1