• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:27
Een collega van mij kon niet meer smsen. Dus probeerde ik hem te helpen om de oplossing te vinden maar dat is niet echt gelukt :( We hadden zijn simkaart (abbo = kpn prepaid) in mijn telefoon (Swing 460) gedrukt. Maar we konden nog niet smsen. Toen heb ik mijn simkaart (abbo = kpn prepaid) in zijn telefoon (Motorola V50) gedrukt, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Ik kon namelijk niet smsen met zijn telefoon, maar toen ik hem weer ik mijn telefoon drukte kon ik ook niet meer smsen :(

Het kan niet aan het smstegoed liggen want dat heb ik ook alweer opgewaardeerd. Het zal waarschijnlijk wel een instelling zijn in zijn telefoon (Motorola V50). Maar ik kan hem niet zosnel vinden :( Of ligt het toch ergens anders aan??

Dit krijg ik telkens te zien als ik een smsje probeer te versturen:
LET OP:
Bericht is niet verzonden!

• IJ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

IJ

Juiste berichten-centrale ingesteld?

EDIT: dis de mijne (KPN-prepaid): 0653131314

[ Voor 0% gewijzigd door IJ op 16-09-2002 15:08 . Reden: nummertje ]

Verwijderd

instelling als fax oid ? je kan iig meerdere dingen instellen om mee te versturen

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
vergeet niet de berichten centrale in de +31 notatie te zetten anders wil het ook weleens niet lekker werken.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:27
Ik zal het vanavond wel effe proberen want ik heb nu alleen mijn telefoon (Swing 460) en daar kan je helemaal niks instellen :(

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:28

flexje

got-father

humm , als ie het altijd heeft gedaan en er nix is veranderd , dan moet het aan iets anders liggen

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Pagina: 1