De volgende 2 kasten vond ik bij freezinghardware , ze zijn van het merk Vivitan en lijken enorm veel op MAC kasten. Nou heb ik persoonlijk nog nooit van dit merk gehoord en vind deze kasten er enorm mooi uitzien
en hij is niet echt duur. Hieronder alvast 2 plaatjes en een quote van freezinghardware zodat jullie zien om welke kasten het gaat:

Nou had ik hier een paar vragen over. Er zijn geen reviews te vinden of andere afbeeldingen van deze kasten en ik wilde het volgende erover weten:
- Hoe ziet de kast er van binnen uit?
- Beetje goed materiaal (dus niet dun staal oid)
- Mogelijkheid tot fans
- En natuurlijk als je zo`n kast heb of er iets van afweet je eigen ervaringen
Alvast bedankt
Deze designbehuizing beschikt aan de voorkant over een USB-, microfoon-, audio- en Fire-Wire-aansluiting. Doordat elk zijpaneel los te demonteren is, is het mogelijk om snel componenten te wisselen.
De behuizing is zeer goed afgewerkt: alle randen zijn gerond, zodat verwonding bij assemblage van een systeem tot de verleden tijd behoort. De 'externe' loopwerken worden met behulp van het meegeleverde bevestigingsmateriaal in de sliding drive rail geschoven.
Voor de inbouw van een floppydrive zijn slechts twee schroeven nodig. Het moederbord wordt met maar één schroef gemonteerd. De behuizing wordt standaard met een 300 Watt voeding geleverd.
Nou had ik hier een paar vragen over. Er zijn geen reviews te vinden of andere afbeeldingen van deze kasten en ik wilde het volgende erover weten:
- Hoe ziet de kast er van binnen uit?
- Beetje goed materiaal (dus niet dun staal oid)
- Mogelijkheid tot fans
- En natuurlijk als je zo`n kast heb of er iets van afweet je eigen ervaringen
Alvast bedankt