Toon posts:

Probleempje met batch Plextor 1210TA drives?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb zojuist een "PlexWriter 12/10/32A" besteld.

1)
- Wat is het verschil tussen "PlexWriter 12/10/32A" en "PlexWriter 12/10/32TA"?
- Waarvoor staat die "A" en "T"?
- Heb ik toch deze met "burnproof" besteld?

2)
Overlaatst las ik op dit forum dat er een probleempje was met een bepaalde batch Plextor 1210TA drives.
Moet ik me zorgen beginnen maken?

Dank bij voorbaat.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEHH, hier wordt ik niet vrolijk van :(, weet alleen niet waar die T voor staat.

Daar staat niks over op de site van plextor.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

ik heb de a versie, werkt goed.....
alleen ff de firmware upgraden naar 1.05

• Killemov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:12

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Als je zelf ook even een blik op de Plextor site ( http://www.plextor.be/English/products/products_rewriters.html ) werpt kun je ontdekken dat er 3 type aanduidingen zijn: niks, A en S. Als er een A staat heb je uiteraard een IDE/ATAPI uitvoering te pakken en anders een SCSI. TA lijkt mij dus een onzin-aanduiding.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

Verwijderd

er was een probleem met de tla0303 (of 0404)geloof ik die kon namelijk niet echt de voete met clonecd.

Ik heb zelf een tla0202 en die doet het prima in clonecd tla0101 doet het btw ook goed in CCD.

• LiGHtNiNG!
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

T staat voor Tray, maar dat hebben ze allemaal want ze maken ze niet meer anders (caddy is gelukkig afgeschaft) :)

Hey, das helemaal niet waar wat ik zeg want de UltraPlex32 kun je volgens mij nog krijgen in Caddy uitvoering...

dus T=Tray C=Caddy S=SCSI A=ATAPI

Ut = Nie zo moeilijk allemaal zo'n computer! ;)

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
Thanks very much. :)

Toch zou ik nog graag een antwoord krijgen op m'n tweede vraag.
Heb dus een "PlexWriter 12/10/32A" besteld.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Overlaatst las ik op dit forum dat er een probleempje was met een bepaalde batch Plextor 1210TA drives.
Moet ik me zorgen beginnen maken?[/quote]Dank bij voorbaat. :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• LiGHtNiNG!
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

ALS er al een probleem was is het nu wel gefixed neem ik aan, en ik heb ook een 1210A en heb geen probs met CloneCD o.i.d. dus ik zou me geen zorgen maken

Laat maar.. .

Verwijderd

Topicstarter
Stelt me gerust. :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 13:20 schreef LiGHtNiNG! het volgende:
ALS er al een probleem was is het nu wel gefixed neem ik aan, en ik heb ook een 1210A en heb geen probs met CloneCD o.i.d. dus ik zou me geen zorgen maken[/quote]lees mijn post dan!!!!!

Verwijderd

Zeg sub ik heb ook problemen met ccd met inlezen van subchannel data , als ie dat doet dan doet ie dat tergend traag , maar geeft niet echt errors , hij moet ook heel vaak onder het lezen re-initializen .... vaag he soms leest ie paar % snel door en dan weer zelfde probleem ... ik heb ook tla 0202 dus echt vaag ik gebruik ccd verdie 2.6 geloof ik , moet ik nu een nieuwe ccd hebben of zo ? hij kent hem iig al wel mijn ccd versie want burn proof is een optie .....

ik heb je icq berichtje gestuurd ....

bvd
Pagina: 1