Als ik op de knop "Go" click (in Vraag en Aanbod) om mijn zoekactie te starten gebeurt er niets. Ik gebruik Opera 6.03 (Voor Linux onder FreeBSD). Hebben Opera users onder Windows hier ook last van?
Same here, in Opera 6.04 onder WindowsXP.
Als je op enter ramt doet-ie het gelukkig wel, dus heel hinderlijk is het niet (voor mij dan).
Als je op enter ramt doet-ie het gelukkig wel, dus heel hinderlijk is het niet (voor mij dan).
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
6.05 is toch al uit? (weet niet of het daar aan ligt hoor
)
Professioneel Hyves-weigeraar
Opera kan niet omgaan met javascript.
ik dus nu niet inloggen op de frontpage en dat zoeken werkt dus ook niet.
meestal was het te omzijlen door de link te copieeren en in de aders balk te plakken en er daar het javascript voorvoegsel eraf te halen.
dit werk jammer genoeg niet op tnet
ik dus nu niet inloggen op de frontpage en dat zoeken werkt dus ook niet.
meestal was het te omzijlen door de link te copieeren en in de aders balk te plakken en er daar het javascript voorvoegsel eraf te halen.
dit werk jammer genoeg niet op tnet
[ Voor 0% gewijzigd door wizz33 op 16-09-2002 18:10 . Reden: spelling ]
Attention all patrons of California Pizza Kitchen! If you happen to bump the emergency escape door near the back of the restauraunt and set off the alarm, pulling the fire alarm will not turn that alarm off!