Toon posts:

Internet Explorer ziet geen pagina's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een PC staan waarop ik internet heb alleen kan ik niet browsen, want dan krijg ik webpagina niet beschikbaar. Ik heb hier op GoT al verschillende topics over datzelfde doorgenomen, en ook al een aantal verschillende oplossingen geprobeerd (ook die van dat WinSock2 in je reg wissen) maar ze werken allemaal niet.
Alleen sinds ik dat Winsock2 gebeuren heb gedaan kan ik wel op www.startpagina.nl (was de startpagina) komen maar das ook werkelijk alles. Ook met internet explorer update helpt niets, en ook windows opnieuw installeren helpt niet ('t was te proberen)
Ik gebruik gewoon een dial-up modem 56k.
Weet er iemand nog een oplossing of een link naar een topic met mensen met dezelfde problemen.

Wat heb ik al geprobeerd:
1. Internet Explorer update (naar 6.0)
2. Bij dat Winipcfg klooien met dingen vrijgeven en nog wat.... :?
3. Windows 98 opnieuw geinstalleerd.
4. WinSock2 verwijderen uit reg
5. Netwerk protocollen/adapters verwijderen
6. +/- Alle internet explorer eigenschappen uitgeprobeerd
7. Nog wat kleine dingetjes

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Al iemand een idee, want m'n comp formatteren vink ook weer zo |:( , ik ben er al zo lang mee bezig geweest.... :'(

• Manual
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 12:58
Je hebt al veel gedaan idd.

- Heb je misschien een Win98 restore CD geinstalleerd waar standaard een firewall geinstalleerd staat?? Zo ja, zet hem eens uit.
- Gebruik je geen proxy server? -> IE opties
- Lijkt me sterk, maar download eens de laatste (lees: nieuwste) drivers van je modem en install die eens.
- Voer eens een 'herinstallatie externe toegang' uit. ff zoeken met google voor een handleiding.

Specs

Verwijderd

modem instellingen staan goed?

offtopic:
schoppen hoeft niet na 10 minuten

Verwijderd

Topicstarter
Modem instellingen staan goed, geen restore cd gebruikt, ook heb ik geen firewall, bovendien is het raar dat ik alleen www.startpagina.nl kan kijken.
Ook dat herinstallatie externe toegang hielp niet.

Verwijderd

http://195.64.93.139 werkt wel. ?

Verwijderd

Topicstarter
Werkt ook niet, dus toch maar
C:\>Format dat rotding maar!!!!
Pagina: 1