[bug] alt text onder afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Het lijkt mij beter om de het title attribute te gebruiken ipv het alt attribute voor afbeeldingen in nieuws berichten. (Bijvoorbeeld hier)

Lees hier waarom. IE5 en hoger ondersteunen de title tag ook, dus dat is geen probleem.

Verder zou het fijn zijn als visited links weer grijs worden. Dan is het wat makkelijker te zien welke berichten je al gelezen hebt.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
little_soundman schreef op 16 september 2002 @ 14:04:
Het lijkt mij beter om de het title attribute te gebruiken ipv het alt attribute voor afbeeldingen in nieuws berichten. (Bijvoorbeeld hier)

Lees hier waarom. IE5 en hoger ondersteunen de title tag ook, dus dat is geen probleem.
Afbeeldingslocatie: http://bugzilla.mozilla.org/attachment.cgi?id=63127&action=view
Verder zou het fijn zijn als visited links weer grijs worden. Dan is het wat makkelijker te zien welke berichten je al gelezen hebt.

Dat wilde ik net voorstellen :)

• Plux
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 10:20

Plux

Team KVM

Wat ook nog geldt is dat de
tag niet werkt voor onderschriften onder afbeeldingen. Zie reviews: Prescott: is Pentium 5 het antwoord op Hammer?

En ik sluit me aan wat betreft het onderscheid tussen gelezen en ongelezen topics, maar dat weet Femme al ;) :P

je hebt alltijd gelijk, ook als je weet dat je ongelijk hebt