Ik ben bezig met een multiboot van tweemaal Win98SE en eenmaal Win2000Prof. Op zich werkt dit allemaal perfect (met XOSL bootmanager en partition hiding), maar ik zit met 1 probleempje:
In de MBR heb je max. 4 partities, dat zijn nu:
- een voor XOSL
- een voor Win98SE - I
- een voor Win98SE - II
- extended partitie met daarin: een logische voor Win2kPro, en een logische voor de data drive die voor alle Windows installaties beschikbaar moet zijn
Het probleem: ik kan alle 3 besturingssystemen perfect booten, maar de Windows 98 installaties zien (na hiden van de andere Win98 en de Win2K partitie) de "gedeelde" data drive niet.
Weet iemand hoe ik de partitie indeling 3 x Windows + 1 x Data wel werkend kan maken? Waarbij dus alle Windows installaties alleen de eigen partitie en de data partitie "zien".
In de MBR heb je max. 4 partities, dat zijn nu:
- een voor XOSL
- een voor Win98SE - I
- een voor Win98SE - II
- extended partitie met daarin: een logische voor Win2kPro, en een logische voor de data drive die voor alle Windows installaties beschikbaar moet zijn
Het probleem: ik kan alle 3 besturingssystemen perfect booten, maar de Windows 98 installaties zien (na hiden van de andere Win98 en de Win2K partitie) de "gedeelde" data drive niet.
Weet iemand hoe ik de partitie indeling 3 x Windows + 1 x Data wel werkend kan maken? Waarbij dus alle Windows installaties alleen de eigen partitie en de data partitie "zien".
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!