Mwa, 2.1k, daarmee lopen we gewoon normaal in. Nog vier dagjes, en dan hebben we ze. Zou leuk zijn als we even met een noodgang ze voorbij gingen, maar als ik het goed begrijp zorgt switch daarvoor, alvorens ze het project verlaten Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
weet switch al waar ze nu heen gaan
, niet zeggen waar ze heen moeten, krijg je van die vervelende dingen.
Switch neemt afscheid met een 4e plek overall. Niet slecht voor het eerste project jongens. Ik hoop dat jullie team aardig groeit en zo op de diverse plekken een steentje bij kan dragen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Nog even doorbijten, we zijn dr bijna
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
We zijn er al aardig over uit waar we nu heen gaan, weet alleen niet of ik het ook al mag bekend maken.
Doe dat maar als iedereen op de hoogte is binnen Team Switch en dat iedereen het eens is. En nu hopen dat niet over jullie heen valt. Iedereen die loopt te zeiken over de keuze van Team Switch moet zelf maar wat PC'tjes inzetten bij jullie en dan heeft ie stemrecht.
Just my 2 cents.
Just my 2 cents.
Verwijderd
Goed gesproken Mobster
als ik me niet vergis switch jijzelf ook al regelmatig dus waarom zet je niet 1 pc'tje op Team_Switch
Had ik niet ergens gehoord dat BIO zijn pctjes van dit project had afgehaald en dat ze er weer op worden gezet zodra ze tweede stonden?
Maar, we hopen natuurlijk van niet
en is dit dus wederom een geslaagd project van DPC
Maar, we hopen natuurlijk van niet
Helaas zit ik alleen zonder inet access. Ik kan dus alleen meedoen aan projecten die makkelijk zonder internet draaien.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 16:45:
Goed gesproken Mobsterals ik me niet vergis switch jijzelf ook al regelmatig dus waarom zet je niet 1 pc'tje op Team_Switch
Misschien dat ik na afloop van RC5 (waar 90% van mijn kudde op draait) jullie wel even kom lastig vallen
Hiersluit ik me volledig bij aanMobster schreef op 16 september 2002 @ 16:30:
Doe dat maar als iedereen op de hoogte is binnen Team Switch en dat iedereen het eens is. En nu hopen dat niet over jullie heen valt. Iedereen die loopt te zeiken over de keuze van Team Switch moet zelf maar wat PC'tjes inzetten bij jullie en dan heeft ie stemrecht.
Just my 2 cents.
Tevens bedank ik team Switch voor de steun hier in D2OL en wens ik ze succes met welk project ze ook gaan steunen
[aftel mode]
5825 puntjes nog trlalalalalaallaaa
[/aftel mode]
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
You're mine!24. () 1800 BlackLion 0 (24)
25. () 1772 QUCCC 44 (9)
htca zit mij echter ook op de hielen, benieuwd hoelang ik die nog kan afhouden....
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
En nog 454 voor TCFgeintje schreef op 16 september 2002 @ 17:35:
[aftel mode]
5825 puntjes nog trlalalalalaallaaa
[/aftel mode]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ons volgende project kan makkelijk zonder internettoegang gedraaid wordenMobster schreef op 16 september 2002 @ 16:55:
[...]
Helaas zit ik alleen zonder inet access. Ik kan dus alleen meedoen aan projecten die makkelijk zonder internet draaien.
Over 3 dagen zal ik het bekend maken welk project het word (ik denk dat niemand binnen DPC_team_switch er problemen mee heeft als de persoon die dit allemaal bedacht heeft in een dronken bui dit bekendmaakt (ik dus).
We zullen met ene mooie flush goodbye gaan zeggen. Als er andere teams zijn die ook een grote flush willen doen, zullen we dan in overleg gaan flushen?? Dit als een soort eerbetoon aan DPC_team_switch dat ze in de korte tijd dat we bij D2OL waren toch hard hebben gewerkt (eigenlijk hoor ik dit niet te zeggen omdat ik zelf lig van switch ben ... maarja) ... dus als LMM, TCF, de gekke koeien en de Jojo's mee willen doen aan een hele grote gezamelijke flush om dezelfde tijd, dan ben ik helemaal
Dus iedereen buffertjes vol laten lopen met uitwerpselen van een koe .... en op een afgesproken moment laxeermiddel toevoegen
Ik hoop wat van de andere teams te horen
Verwijderd
Wij doen een klein MFje op de dag dat we over ARS heen gaan, als jullie op die dag ook flushen dan flushen we dus samen
Ik heb wel een vermoedden waar jullie gaan helpen, en ik kan niks anders zeggen dan dat jullie er goed aan doen. Helaas zullen zelfs jullie ons er niet op #1 kunnen houden, of jullie moeten nog een verassing hebben (Nee ik ben geen doomdenker, ik bekijk het gewoon realistisch) iig alvast bedankt voor de steun, zowel op dit als op het volgende project
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
haha ... ik denk dat je onder het genot van een kratje bier maar uns moet kijken of er nog andere mogelijkheden zijnFreakertje schreef op 16 september 2002 @ 20:56:
Ik heb wel een vermoedden waar jullie gaan helpen, en ik kan niks anders zeggen dan dat jullie er goed aan doen. Helaas zullen zelfs jullie ons er niet op #1 kunnen houden, of jullie moeten nog een verassing hebben (Nee ik ben geen doomdenker, ik bekijk het gewoon realistisch) iig alvast bedankt voor de steun, zowel op dit als op het volgende project
zo zo.. het gaat nog steeds lekker
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Pagina: 1