jaja ik heb dan eindelijk een leuk 486 tje die moet gaan dienen als mijn servertje maar ik had er w95 op, dit was niet naar mijn zin.
nu wil ik win98 erop zetten dus ik heel netjes fdisk, toen format c: en dan via techworm (bootdisk met cd onderst.) x:\setup
start ie mooi netjes op in setup, dus ik blij.
dan gaat ie "preparing to run w98 setup," hier telt ie van 0% naar 100% wat lang duurt op een 486 maar dat geeft niet.
na enkele minuten issie dan zover, maar dan geeft ie een fout weer
meer geberut er niet en er staat een button exit setup dus die moet je wel klikken, ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer uit, ook de search gaf niet een duidelijk antwoord.
ik hoop dat iemand mij kan helpen wnat ik ben ten einde raad.
nu wil ik win98 erop zetten dus ik heel netjes fdisk, toen format c: en dan via techworm (bootdisk met cd onderst.) x:\setup
start ie mooi netjes op in setup, dus ik blij.
dan gaat ie "preparing to run w98 setup," hier telt ie van 0% naar 100% wat lang duurt op een 486 maar dat geeft niet.
na enkele minuten issie dan zover, maar dan geeft ie een fout weer
code:
1
2
3
4
5
6
7
| message SU0013 setup cannot create files on your startup drive and cannot set up win 98 if you have HPFS or NTFS, you must create an ms-dos boot partition. if you have an LANtastic server or superstor compression, disable it before running setup. see setup.exe om setup disk 1 or the windows 98 compact disc. |
meer geberut er niet en er staat een button exit setup dus die moet je wel klikken, ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet meer uit, ook de search gaf niet een duidelijk antwoord.
ik hoop dat iemand mij kan helpen wnat ik ben ten einde raad.