[Q3] mapping - Pass the map

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 382 views sinds 30-01-2008

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:08
Ok na het vorige niet zo succesvolle mappers projectje, hier dan een nieuwe, Pass the map.

even alles op een rijtje:

Bij Pass the map zijn er een aantal mappers die zich opgeven om gezamelijk een map te maken. De minder ervaren mappers beginnen en naarmate het project vordert voegt elke mapper dus een stukje toe en uiteindelijk zal ik belast zijn met de taak de map te compilen en met behulp van de rest de gameplay te verfijnen.

Iedere mapper heeft eigenlijk geen tijdslimiet, echter veel langer dan 1-1.5 week hoeft er niet voor nodig te zijn. De map zal vooral Gothic style worden, natuurlijk kan er techno door gemixed worden. Wat echter niet de bedoeling is is dat je jou gedeelte volledig techno maakt. wat ook niet de bedoeling is is om realistisch te gaan mappen

Elke mapper heeft een eigen keuze in hoe groot hij zijn gedeelte maakt echter waar we rekening mee moeten houden is dat de map goed speelbaar moet worden en dus niet constant een framerate van 20-30 zal hebben op high end pc's. Ik kan als laatste mapper beslissen bepaalde dingen te vereenvoudigen/deleten.

Wanneer een mapper zijn gedeelte af heeft(je kunt dus niet van tevoren al aan je deel beginnen) _moet_ hij zijn .map en een volledig gecompilede .bsp(including alle textures + shaders en models) sturen naar mij en de volgende mapper op de lijst.

Als je custom/non-default textures gebruikt zet die dan in de folder [passthemap] alvorens ze in je map te gebruiken. ook de shader zal passthemap.shader heten. als je dus van de vorige mapper op de lijst alles krijgt zul je je eigen shader toe moeten voegen aan de passthemap.shader

Wapens en powerups toevoegen is niet nodig, dit wordt aan het einde pas gedaan omdat zo beter bekeken kan worden wat waarvoor gebruikt kan worden. Wel kun je natuurlijk even aangeven wat je ergens voor in gedachte had(bijv een quad room oid)

Mocht je gebruik willen maken van veel actions(bijv met veel func_doors en veel target_delays / relays een effect creeren) geef bij de targetnames dan altijd eerst je gotname in en dan pas de entity name, zo voorkomen we dat we per ongeluk later entities dubbel linken enzow(bijv button1 deur1 enzow)

De map gaat een Deathmatch/Team Deathmatch map worden omdat dat met zn allen het simpelst te maken is.

Ok wil je meedoen kopieer dan eventjes dit lijstje en zet je naam erbij.

Bolle
Caspian
Serrver

Disclaimer:
Ik wil met dit project een echt goede map in elkaar zetten, dus als je net begint met q3 mapping, doe dan niet mee omdat je veel fouten zult maken die later hersteld zullen moeten worden.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik wil met dit project een echt goede map in elkaar zetten, ...
Dan zou ik als ik jullie was als "regel" toevoegen dat niet iedereen gewoon een "kamer" toe moet voegen. Dan wordt het niet meer dan kamer-gang-kamer (het room corridor room syndrome :P ) misschien dat je met zijn allen een globaal floorplan kan maken, waarop verdergeborduurd wordt oid, dus niet dat je zomaar aan de gang gaat.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Heel leuk en aardig ... maaruh, welke editor gebruiken jullie... niet alle editors zijn compatible met elkaar..

Ik zelf ben alleen behendigd met QuArK

• bolleh
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 13:26:
Heel leuk en aardig ... maaruh, welke editor gebruiken jullie... niet alle editors zijn compatible met elkaar..

sorry, vergeten, we gebruiken dus radiant ipv quark

ja eh laten we niet discussieren over de unreal editor, tis een leuke editor maar gewoon niet aan ons besteed omdat we anders gewend zijn, verder met pass the map.

oh en dat ut 2003 beter is voor zon projectje? dit soort projecten worden vaker gedaan dus dat is onzin.

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 13:26:

Wij gebruiken dus radiant.
Het mooie is dat je met QuArK ook .map kan importen en exporten...

Dus je kan gewoon meedoen als je wilt.

Count me in btw. Ik ga een buitengebied maken.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2002 22:06 ]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• bolleh
nou zelf ben ik ook een ID fanboy zou je kunnen zeggen en mot nix van unreal en dergelijke hebben maar dat zal ik jullie hier besparen, laten we hier vooral ontopic blijven, dus wie er mee wil doen met de pass the map:

Bolle
Caspian
Serrver

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 20:53
Had ik nog even een vraagje over t mappen.. hoe word je beoordeeldt of je kan mappen ja/nee? :)

Verwijderd

ok nog even de laatste worden over unreal... waar is dei env bump mapping? ;) Id software doet er meschien iets langer over maak maakt het netjes af ;)

• bolleh
Glorix Jim schreef op 16 september 2002 @ 20:04:
Had ik nog even een vraagje over t mappen.. hoe word je beoordeeldt of je kan mappen ja/nee? :)
ligt eraan hoeveel je al gemaakt hebt, als je net begint en net tutorials doet is dit niet iets om aan te beginnen

Verwijderd

/me wil ook hier aan mee doen :)

• bolleh
ok we zijn nu met 5:
bolle
caspian
serrver
appel
z3n

dit is de lijst van volgorde dat we beginnen:
z3n
appel
serrver
caspian
bolle

z3n je hebt nu dus ongeveer 1-1.5 week om een deel te maken naar wat ik boven beschreven heb, daarna moet je alles uploaden enzow. dan gaat appel verder en werken we het lijstje af.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-11 22:55

SD5k

>4&X

bolleh schreef op 17 september 2002 @ 16:09:

z3n je hebt nu dus ongeveer 1-1.5 week om een deel te maken naar wat ik boven beschreven heb, daarna moet je alles uploaden enzow. dan gaat appel verder en werken we het lijstje af.
sorry, ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag posten... maar ik zou voorstellen om z3n's map die net buiten de afgelopen contest viel te gebruiken als begin, kan hij em nog uitwerken ook, die zag er namelijk veelbelovend uit vond ik, en daarbij ook in Gothic style.......

nogmaals sorry, maar ik volg de 2 topics gewoon een beetje

• bolleh
Thelema schreef op 17 september 2002 @ 22:22:
[...]

sorry, ik weet dat ik hier eigenlijk niet mag posten... maar ik zou voorstellen om z3n's map die net buiten de afgelopen contest viel te gebruiken als begin, kan hij em nog uitwerken ook, die zag er namelijk veelbelovend uit vond ik, en daarbij ook in Gothic style.......

nogmaals sorry, maar ik volg de 2 topics gewoon een beetje
nee, dat is namelijk een kerk/cathedraal, en redelijk realistisch begonnen, daar kan de rest geen map omheen bouwen, sorry :)

Verwijderd

zou ook niet echt orgineel zijn om te doen + dat als ik um af maak zoals ik dat wou zou ie dicht worden n kunnen jullie er nix meer mee :)

Verwijderd

Z3n:niet vergeten te caulken he? anders moet ik het voor je doen :P

Verwijderd

damn, gaan we ook caulken en hinten enzo?!
shit, daar heb ik geen ervaring mee :{

• bolleh
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 13:38:
damn, gaan we ook caulken en hinten enzo?!
shit, daar heb ik geen ervaring mee :{
ik heb hinting ook nog nooit gebruikt maar caulken is easy

Verwijderd

bolleh schreef op 18 September 2002 @ 14:49:
[...]

ik heb hinting ook nog nooit gebruikt maar caulken is easy
lukt allemaal wel :)

[edit]
nu ik erover nagedacht heb, zijn er behoorlijk wat mappers die niet caulken, en ook veel Wolf maps zijn gewoon niet gecaulked, omdat het gewoon weinig effect heeft...
nu heb ik hier dus echt geen ervaring mee, gezien ik nog nooit gecaulked heb enzo

• bolleh
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:05:
[...]

lukt allemaal wel :)

[edit]
nu ik erover nagedacht heb, zijn er behoorlijk wat mappers die niet caulken, en ook veel Wolf maps zijn gewoon niet gecaulked, omdat het gewoon weinig effect heeft...
nu heb ik hier dus echt geen ervaring mee, gezien ik nog nooit gecaulked heb enzo
vroeger, met oudere q3maps had het wel degelijk veel effect, maar nu idd niet meer.

Verwijderd

wat is caulken?

• bolleh
caulk is een texture(eigenlijk geen) die je aanbrengt en quake 3 herkent die, elke polygon die een caulk texture heeft, wordt niet getekend. als je dit tijden geleden aan de niet zichtbare kanten van je brushes deed, werden die niet getekend, deed je dat niet dan werden ze soms wel en soms weer niet getekend, wat extra polygonen en te tekenen pixels opleverde. nu zijn de map compilers een stuk beter en hoef je eigenlijk niet meer te caulken, tenzij je detailed brushes gebruikt, want een detailed brus mag de buitenkant van een level niet raken, zet er een caulk brush achter zodat het gesealed is en er zijn geen problemen meer

Verwijderd

oftewel, gewoon niet doen :P

• bolleh
oftewel wel doen want detail brushes gaan er zeker gebruikt worden :P
;)

Verwijderd

hinten wil ik best doen op het aller eindst.. als er aanleiding toe is.. maar laat caulken maar zitten aangezien niet veel mensen hier ervaring mee hebben, dat doe bolle op het eind wel ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 01:54:
Z3n:niet vergeten te caulken he? anders moet ik het voor je doen :P
no problem ik bouw eerst me map op uit caulk n dan fikker ik pas textures over dus verwacht maar een mooie half roze map :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Caulken is ez.
Gewoon find replace all textures met caulk en dan gewoon elk surface dat je kan zien een texture geven :)
veel werk maar wel makkelijk

• bolleh
oja nog even een toevoeging: maak een deur opening tussen verschillende ruimtes met zon kronkel dus dat we clusters kunnen maken, anders wordt de map zo heavy

• Virgil

Virgil

We're not alone

bolleh schreef op 18 september 2002 @ 23:58:
oja nog even een toevoeging: maak een deur opening tussen verschillende ruimtes met zon kronkel dus dat we clusters kunnen maken, anders wordt de map zo heavy
Not necessary ik maak een Open vlakte met wat naturestuff enzo :)
Ik zorg wel dat ik op die open vlaktes plekken maak waar jullie op kunnen bouwen. :)

• bolleh
SeRRveR schreef op 19 september 2002 @ 09:03:
[...]

Not necessary ik maak een Open vlakte met wat naturestuff enzo :)
Ik zorg wel dat ik op die open vlaktes plekken maak waar jullie op kunnen bouwen. :)
leuk maar:
a) jij bent pas de 3e mapper en er is dus al een deel gemaakt dan
b) de stijl is gothic, en een grote nature past daar nou niet echt bij

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Niet mee eens... Was er in de middeleeuwen geen natuur? Wat te denken van kasteel of kerktuinen?

Verwijderd

bollestephan :?

Verwijderd

nope, niet van hsf :+ vroeg ik me ook al af eerder :)

• bolleh
RedTop schreef op 19 september 2002 @ 16:59:
Niet mee eens... Was er in de middeleeuwen geen natuur? Wat te denken van kasteel of kerktuinen?
een kasteel/tuin oid is meer iets wat je in je eentje maakt en dan af is, niet met zn 5-en

Verwijderd

nou heer een progress shot je (wel 2!!!! :) ) van mijn kamertje :D ik weet dat je er nog geen items in moest pleuren maar ik was zo lekker bezig dat ikut gewoon maar gedaan had :P

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.kamphorst/got1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.kamphorst/got2.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:59:
[...]

no problem ik bouw eerst me map op uit caulk n dan fikker ik pas textures over dus verwacht maar een mooie half roze map :)
poresies zoals ik het doe :)

• bolleh
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 23:48:
nou heer een progress shot je (wel 2!!!! :) ) van mijn kamertje :D ik weet dat je er nog geen items in moest pleuren maar ik was zo lekker bezig dat ikut gewoon maar gedaan had :P

[afbeelding]

[afbeelding]
bij die "gleuven" / "pilaren" zou ik int midden een andere texture nemen, zodat je een trim krijgt, zal mooier zijn denk ik.

Verwijderd

looking good :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Nice, en bolleh het was mijn bedoeling om een middeleeuws achtig tuintje te maken :/
je ziet het wel ;)
als het neit goed is kan je met wat textures de sfeer helemaal omslaan ;)

• Virgil

Virgil

We're not alone

*kick*

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
kick ? hoezo kick, ik denk dat degene die ermee bezig is wel een voortgang post. appel owned trouwens in mappen :P

Verwijderd

BuzzerCrAsH schreef op 21 september 2002 @ 17:28:
kick ? hoezo kick, ik denk dat degene die ermee bezig is wel een voortgang post. appel owned trouwens in mappen :P
wwhiwihiwihhi buzz wat doe jij hier? :P:P

• buzz
check mijn posts, ik kan hetzelfde aan jou vragen :)

Verwijderd

hej appel je hebt post :P

• bolleh
idd, z3n's deel is wel wat klein maar wel nice :)

de lijst:
z3n
appel
serrver
caspian
bolle

appel is nu aan zet
nou in ieder geval is het moment dichterbij dat ik er zelf aan kan gaan werken ;)

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-11 22:36

Leejow(saait)

Blater

z3n
appel
serrver
caspian
leejow(saait)
bolle

ik wil wel wat proberen maar niet als laatste, kan de laatste al mijn fouten even verbeteren ;)

• bolleh
Leejow(saait) schreef op 22 september 2002 @ 15:30:
z3n
appel
serrver
caspian
leejow(saait)
bolle

ik wil wel wat proberen maar niet als laatste, kan de laatste al mijn fouten even verbeteren ;)
ga dan maar voor caspian, dan hoef ik niet alles te doen :X ;)

z3n
appel
serrver
leejow(saait)
caspian
bolle

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Jij je zin, even wat dieper nu ingaan op het geheel :)

Verwijderd

bolleh schreef op 22 september 2002 @ 20:08:
[...]

ga dan maar voor caspian, dan hoef ik niet alles te doen :X ;)

z3n
appel
serrver
leejow(saait)
caspian
bolle
:( ;)

• buzz
gl hf appel, je weet het, je owned :P

• bolleh
:X ;)
magoed ik heb toch al zowiezo meer werk dan jullie te doen ;)

Verwijderd

kben al bezig maar verw8 niet dat het morgen of overmogren af is ofsow..

zit er een max tijd aan btw?

• Virgil

Virgil

We're not alone

Verwijderd schreef op 23 september 2002 @ 23:36:
kben al bezig maar verw8 niet dat het morgen of overmogren af is ofsow..

zit er een max tijd aan btw?
Niet langer dan 1 a 1.5 week.

Verwijderd

Nog even over dat caulken, het is overbodig om alle brushes te detailen laatstaan brushes die geen detail zijn... dus de brushes die de map afsluiten. Dus caulken hoeft niet, tenzij je detaillustig bent en je je hele map detailed.
Het beste kan je alleen obstakels in bv. kamers detailed maken.

Kheb geen q3 anders had ik meegedaan :)

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Hoe kan ik als ik iets heb gemaakt, maar een bepaald gebied texturen ipv het hele vlak, :) Verder kan ik prima met het prog omgaan, ik moet alleen weten welke textures sommigen van jullie gebruiken :).

Heh? Ik probeer nog een keer me map te testen met /map blaat en Hij werkt niet meer! (hij schakelt na het laden weer terug naar het menu!) 8)7 |:(
Hoe kan dat nu weer! ugh...

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Leejow(saait) schreef op 24 september 2002 @ 16:32:
Hoe kan ik als ik iets heb gemaakt, maar een bepaald gebied texturen ipv het hele vlak, :) Verder kan ik prima met het prog omgaan, ik moet alleen weten welke textures sommigen van jullie gebruiken :).

Heh? Ik probeer nog een keer me map te testen met /map blaat en Hij werkt niet meer! (hij schakelt na het laden weer terug naar het menu!) 8)7 |:(
Hoe kan dat nu weer! ugh...
/sv_pure 0 :Y)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

ja kwam ik ook achter
maar Hij laad very strange, ik kan nog steeds me eige map nie laden |:(

Lama was compile error. ik moet altijd sv_pure 0 doen, hoe kan dat wat sneller zodat dat standaard is... tenks enyway

• bolleh
Leejow(saait) schreef op 24 september 2002 @ 17:05:
ja kwam ik ook achter

Lama was compile error. ik moet altijd sv_pure 0 doen, hoe kan dat wat sneller zodat dat standaard is... tenks enyway
maak een autoexec.cfg in je baseq3 dir met daarin:
code:
1
seta sv_pure "0"

en klaar ben je

Verwijderd

ok, ik ga nu weer ff een map beginnen en oefenen in gothic, aangezien ik alleen nog heb gemapped in fantasy/tech...
maar het lukt wel :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Leejow(saait) schreef op 24 september 2002 @ 17:05:
ja kwam ik ook achter

1. Maak een respawn. & Compile
2. Fire up Quake3
3. Doe in console "
- sv_pure 0
- devmap mapnaam

Verwijderd

*kickerdekick*

hej appel hoever ben je al?
laat eens wat van je horen :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ik heb ook al wat gefabriceerd :)
ben nog wat aan het knutselen en dalijk als ik van appel .map krijg kan ik alles eromheen knutselen om het passend te maken.

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

*SCHOP au me teen*
SeRRveR: tis al goed was iets met Compilen misgegaan wat ik niet had gemerkt, gewoon nog een keer geprobeerd 8)

Mijn email adres waar de map heen moet is leejow at phreaker dot net (ff tegen spam sorry)

Verwijderd

ik heb nu ook al een beetje een gothic style ontwikkelt :) yay

• bolleh
eikels schiet nou eens op, ik wil ook mappen ;)

enige nadeel is dat ik sinds deze week alleen savonds tijd heb en dan erg moe ben van werk(das waarschijnlijk alleen eerste week, ff wennen) dus daarna kan ik weer volop de strijd aan ;)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ja hallo ik wacht op appel :/

• bolleh
komop hij heeft nog ff de tijd ;)

Verwijderd

*kick* hoelang nog dan/????

• bolleh
nog een paar daagjes, maar hij was al bijna klaar zei ie dus :)

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
hey , ik heb net het topic door gelezen , omdat ik een Die hard Q3 fan ben. Speel al zo`n 3 jaar :) . Ik hoop dat het een mooie map mag worden. ik hou dit topic dan ook zeker wel in de gaten :") .

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

*Schop* Map al wat verder?

Verwijderd

goeie vraag
dussuh appeltje laat eens van je horen :)

• bolleh
ik denk dat ik maar eens een dreig mailtje richting appeltje ga sturen :Y)

Verwijderd

doen

• Virgil

Virgil

We're not alone

Bwegh appel mag voor mij nog een week hoor :)
Ik heb deze week nl ffkes geen tijd. Mijn baas vond het blijkbaar nodig om me deze week weer tot half 10 savonds te laten werken.

Verwijderd

SCREENSHOTS!!!! :P :P :P :o

• bolleh
dat is aan elke mapper voor zich offie shots wil laten zien, z3n deed het al, ik vermoed dat appel ut niet zal doen, serrver 100% wel, leejow weet ik niet, caspian denk ik ook niet, en tjah, kzal we moeten als laatst ;) :P

• Virgil

Virgil

We're not alone

bolleh schreef op 30 september 2002 @ 23:53:
[...]

dat is aan elke mapper voor zich offie shots wil laten zien, z3n deed het al, ik vermoed dat appel ut niet zal doen, serrver 100% wel, leejow weet ik niet, caspian denk ik ook niet, en tjah, kzal we moeten als laatst ;) :P
Zo, zo, weet je dat heel zeker ? >:)

• bolleh
SeRRveR schreef op 01 oktober 2002 @ 08:38:
[...]

Zo, zo, weet je dat heel zeker ? >:)
ik ken je dusdanig goed ;)
als jij iets maakt wat er goed uitziet gooi je gelijk wat op internet ;) :P

• Virgil

Virgil

We're not alone

er is 1 probleem.
Ik heb 2 redelijk goede mappers voor mij.
Die hebben denk ik best wel veel detail gebruikt.
...
Ik moet compilen....

... heb een celeron 500 :/

• bolleh
SeRRveR schreef op 01 oktober 2002 @ 21:53:
er is 1 probleem.
Ik heb 2 redelijk goede mappers voor mij.
Die hebben denk ik best wel veel detail gebruikt.
...
Ik moet compilen....

... heb een celeron 500 :/
als je nou weer gewoon wacht tot ik er weer ben :+

Verwijderd

hoi.. nee ik had wat probleempjes.. erm problemen :) maaruh tgaat wel lukken hoop ik :/

Verwijderd

en pic's?, info, van de map ?

Verwijderd

Sorry sorry, kan ik overgeslagen woorden?

/me schaamt zich dood dat ie jullie zo lang op niets heeft laten w8en

• Virgil

Virgil

We're not alone

*kick* Appel ken je de .map en de textures nou mailen :(

Of z3n ?

Verwijderd

SeRRveR schreef op 05 oktober 2002 @ 08:47:
*kick* Appel ken je de .map en de textures nou mailen :(

Of z3n ?
ja dat kan... :D

serrvie je krijgt zodra ik je mail adres heb :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Serrver@boomhut.net dus :)
Alvast bedankt ;)

Verwijderd

nou hij is onder weg :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Ja fucking server ligt plat :(

Verwijderd

mja ut zit ook nie mee he met heT PTM

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2002 00:27 . Reden: T VERGETEN :P ]

• bolleh
zeg dat wel :(

• Virgil

Virgil

We're not alone

Okay goed nieuws.
Ik heb hem binnen. Hij is sweet alleen moet nog wat gedaan worden aan lightning.
Maar dat doe ik later wel eerst een paar platformen ernaast maken op de plekken die Z3n open gelaten heeft.

iig, eind deze week, begin volgende week kan Caspian hem in zijn meelbox verwachten.
We zitten nu op het goede pad weer :)

Verwijderd

*yay*
ik zit hier nu op school, tijdens wiskunde op de comp, maar ik ben al klaar :)
euhm, lukt allemaal wel :)

• bolleh
SeRRveR schreef op 07 oktober 2002 @ 08:21:
Okay goed nieuws.
Ik heb hem binnen. Hij is sweet alleen moet nog wat gedaan worden aan lightning.
Maar dat doe ik later wel eerst een paar platformen ernaast maken op de plekken die Z3n open gelaten heeft.

iig, eind deze week, begin volgende week kan Caspian hem in zijn meelbox verwachten.
We zitten nu op het goede pad weer :)
je bedoeld leejow ;)
Z3n
Appel
Serrver
Leejow
Caspian
Bolle

ff een verandering: iedere deelnemer heeft nu 1 week de tijd, niet meer want het is al flink uitgelopen. dus let daar op!

Verwijderd

/me wacht met smart op progress shots van seRRveR :)

• Virgil

Virgil

We're not alone

Mischien morgen, beloof niets :)

Verwijderd

*SCHOP* n al wat nieuws???

Verwijderd

al wat nieuws serrver?

Verwijderd

inderdaad, nu zou leejow hem moeten krijgen toch? en daarna ik *yay*

• Virgil

Virgil

We're not alone

Heb nog geen nieuws :p
Give me a few more days. At least untill monday ;)
Heb net pas mijn nieuwe video kaart goed aan de praat.

• Virgil

Virgil

We're not alone

Kutzooi, DP

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.