het probleem is dat ik een account heb en die heeft geen rechten om instelllingen te veranderen his het mogelijk om met een andere account die die rechten wel heeft de instelling van de niet gerechtigde account te veranderen zo ja hoe?
Verwijderd
Ik heb nu even geen WinXP bak bij de hand maar het kan gewoon in het configuratiescherm bij users, daar kan je het user-type veranderen (als je administrator/user met rechten bent). Je kon kiezen tussen gewone user en user met speciale rechten dacht ik. Maar het is in ieder geval gemakkelijk te vinden.
Volgens mij niet, maar als je toch dat andere zccount kunt gebruiken kan je net zo goed jezelf alle rechten geven.
dat is dus eignelijk het probleem die account heeft niks in zijn taak balk je kan daar alleen uit logen. er zit dus geen configuratie scherm enz..thejoker80 schreef op 16 september 2002 @ 12:59:
Volgens mij niet, maar als je toch dat andere zccount kunt gebruiken kan je net zo goed jezelf alle rechten geven.
Verwijderd
ga eerst s ff naar users toe, (als je met je administator account ben ingelogd dan hè)
en verander dan gwoon zoals Disreaction zegt: "je rechten van limited naar administrator" (van de account, waar je nou bijna niks mee kan)
Voilá
en verander dan gwoon zoals Disreaction zegt: "je rechten van limited naar administrator" (van de account, waar je nou bijna niks mee kan)
Voilá
ik leg het even nog wat duidelijker uit:
Ok mijn vraag is hoe kan ik onder een andere account iets veranderen bijv. screensaver het prob is dat ik geen startmenu meer heb en het windowskopje + e werkt ook niet. en in het start menu kan ik alleen off-logen. ik weet het het is een lastige
Ok mijn vraag is hoe kan ik onder een andere account iets veranderen bijv. screensaver het prob is dat ik geen startmenu meer heb en het windowskopje + e werkt ook niet. en in het start menu kan ik alleen off-logen. ik weet het het is een lastige
LOL heb je jezelf perongeluk overal No Acces rechten gegeven ofzo??
Kun je er wel als Admin inloggen of niet?
Kun je er wel als Admin inloggen of niet?
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
heeft systeembeheer geen password reset flopskes gemaakt? als ze er een hebben voor de administrator account dan kun je daarmee inloggen
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Inloggen als admin, gpedit.msc opstarten, en alles een beetje terugeditten, zodat de user precies genoeg kan om te werken, maar -bijna- niets kan vergurpen.
Pagina: 1