SOFII hangt als ik de detonator driver 40.41 speel.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Vaguh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05-2025
Hiya folkes,

'k weet niet zeker of ik hem hier moet plaatsen maar aangezien het probleem wordt opgelost door een oudere detonator te gebruiken twijvel ik zelf waar em te plaatsen.

Maar als ik de detonator drivers 40.41 gebruik en dan sofII gaat spelen dan crashed me pc binnen de 5 minuten.. (dit speelt niet leuk en het is ook geen oplossing om om de 4 min te save verder te spelen en dan - hang - reset - opnieuw spelletje starten en dan weer te save. hehe), maar als ik dan vervolgens deze driver deinstaleer en dan de 30.81 driver gebruik dan loopt alles weer als een zonnetje. Weet iemand hoe dit kan ?

Ps. mij was wel opgevallen dat ik FSSA (ofzowiets... ) kan instellen als ik de 40.41 gebruik, volgens mij ging dit niet als ik de 30.81 gebruikte ? kan het hier aan liggen of is mijn videoplank dan stuk? dat het me systeem doet crashen.

specs systeem,
Mammaplank : p4t533 (ASUS)
Geheugen : 32bit RIMM 4200 256mb
proc : 2.26mhz met 533FSB
Promise Raid onboard : 2x 40gb Maxtor HD's in raid 0
Geluidskaart onboard : disabled

AGP kaart --
Videoplank :creative Geforce3 Ti500

Pci kaarten --
geluidskaart : Creative Audigy Platinum EX
Netwerk kaartje : E100b Intel 100/10 pro ethernet

Windows XP zonder SP1

Ik ben niet vaag omdat als ik zeg dat ik vaag ben ik niet meer vaag ben.En omdat ik nu heb getyped dat ik dan niet meer vaag zou zijn dan zeg ik dat ik niet vaag ben maar toch wel vaag is.Vaag zijn is geweest maar voor mij geld dat het vaag is. Don't read

Verwijderd

Heb je je "oude" detonator wel eerst verwijderd???
Dus in configuratie scherm---> software en dan Nvidia drivers verwijderd en daarna 40.41 erop???

Zoniet (dus gewoon 40.41 over de 30.82) dan wil dat wel eens problemen geven.

Dus eerst goed de "oude" verwijderen en dan 40.41..... zou moeten werken.

Dit topic is gesloten.