Frontpage ziet er goed uit, en werk ook echt goed. Helaas nog een paar puntjes:
1) Link naar user profile mag imho wel in een nieuw scherm
2) Link color vind ik een beetje "vies"
3) Devtrack is weer leeg?
4) Alle ALT="" vervangen door TITLE=""
5) Die lijnen tussen alle nieuws items mogen wel iets lichten om wat meer te blenden met de rest van de page... Dit geeft een erg luxaflex achtig effect
6) De frontpage is wel erg traag (pentium III 1ghz) in Mozilla 1.2 nightly 10-sep
Er was nog meer, maar dat komt even niet meer in me op. Ik heb in elk geval een behoorlijke dosis respect voor Femme! Please keep up the good work.
1) Link naar user profile mag imho wel in een nieuw scherm
2) Link color vind ik een beetje "vies"
3) Devtrack is weer leeg?
4) Alle ALT="" vervangen door TITLE=""
5) Die lijnen tussen alle nieuws items mogen wel iets lichten om wat meer te blenden met de rest van de page... Dit geeft een erg luxaflex achtig effect
6) De frontpage is wel erg traag (pentium III 1ghz) in Mozilla 1.2 nightly 10-sep
Er was nog meer, maar dat komt even niet meer in me op. Ik heb in elk geval een behoorlijke dosis respect voor Femme! Please keep up the good work.
edit:
Extra:
*Pageviews teller in userprofile slaat imho nergens op... Telt niet goed.
*Stats werk(t)en niet goed
*Wat meer info op de profile page over de verschillende items mag imo wel.
*De pagina had imho wel gemaakt mogen zijn voor 1024x786 of zelfs hoger. Heb heb nog steeds het 2x Tweakers-op-1-scherm effect
Extra:
*Pageviews teller in userprofile slaat imho nergens op... Telt niet goed.
*Stats werk(t)en niet goed
*Wat meer info op de profile page over de verschillende items mag imo wel.
*De pagina had imho wel gemaakt mogen zijn voor 1024x786 of zelfs hoger. Heb heb nog steeds het 2x Tweakers-op-1-scherm effect