Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Verwijderd
De 'r' komt inderdaad niet in 't kofschip voor, maar in dit geval gaat het om een persoonsvorm, waardoor het toch bespaart moet zijn.
Bespaard is hier een voltooid deelwoord en wordt dus met een d geschrevenT.net is een afkorting die zeven toetsaanslagen bespaard.
[ Voor 0% gewijzigd door Robin op 16-09-2002 12:57 . Reden: Tag foutje ]
"T.net is een afkorting die zeven toetsaanslagen heeft bespaard."
zou het dan moeten zijn
Verwijderd
Nee, het is een gewone persoonsvorm, 3e persoon enkelvoud, van het werkwoord besparen.Robin Vreuls schreef op 16 september 2002 @ 12:57:
Bespaard is hier een voltooid deelwoord en wordt dus met een d geschreven
Anders had er moeten staan: "...heeft bespaard".
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
INDERDAAD, EN GOED OOK!!!Robin Vreuls schreef op 16 september 2002 @ 13:07:
Aaargh, zelfs het /me van hogerhand is het niet met mij eens
*fixed*
Ik zat fout
Dat zal je leren het oneens te zijn met mij
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Sorry voor die kofschipopmerking, die had er niets mee te maken. Foutje van mijn kant.
Maar ik had lekker wel gelijk
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Dit topic is gesloten.
![]()