Toon posts:

potloodfoutje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb toen ik mijn duron wilde unlocken met een potlood de l1 bruggen een beetje slordig cverbonden, behalve van boven naar beneden
zijn er ook no een paar naast elkaar verbonden.

Verwijderd

Topicstarter
nu is mijn vraag
kan ik dit uitgummen, of beschidig ik de bruggen dan,
of kan het helemaal geen kwaad?
(het vage is , ik kom niet boven de multiplier van 6,5)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:38
dat word gummen !!! :).....en niet opstarte want je hebt grote kans dat je kortsluiting krijgt als verkeerde brugge met elkaar in verbinding staan......= dus proc kapoet ;).....suc6 :)

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:38
wat voor mobo hebbie ?.....en volges mijn moet je gwoon met een punt heel zachtjes de lijntjes weg zien te gummen....die stukkies metaal zitte er nie zo stevig op hehe....:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al vanaf zaterdag lopen,
hij loopt op 748
ik heb een kt7-Raid met duron 600
multiplier 6,5
fsb cpu 115

Verwijderd

Kortsluiting ?? Nee hoor, dit heb ik nl. ook gehad toen ik mijn Duron 600 wilde overklokken op een KT7 van Abit. De computer begint gewoon een beetje te piepen das alles. Computer uit, processor eruit, gummen, opnieuw krijten (gruis wegblazen) en opnieuw proberen... Lukt vast !!

Nu Duron @ 900 Mhz....

Roeland

• Silver-Surfer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 13:21
Niks aan het handje, geeft nix heb er ook 3x over gedaan,enige wat er gebeurd is dat er niks gebeurt (dus ook geen korte of lange sluiting)

Gum ze,

Verwijderd

hehe twiekers hadden toch meer kleurboekjes vroeger moeten hebben om te leren dat je binnen de lijntjes moet blijven :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 13:56 schreef flipjevandejam het volgende:
wat voor mobo hebbie ?.....en volges mijn moet je gwoon met een punt heel zachtjes de lijntjes weg zien te gummen....die stukkies metaal zitte er nie zo stevig op hehe....:)[/quote]niet zo stevig erop? valt wel mee denk ik :), ik heb een paar keer flink zitten gummen op m'n duron700 in het begin, en ook met een flinke druk om ervoor te zorgen dat alle potlood eraf was :)

naja, misschien miesa geluk hebbe gehad :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik had het ook vaag..
750@900 wilde wel, maar 950 niet.
Opnieuw gekleurd en nu draait ie vrolijk op 950.. :). 1GHz trekt ie niet..
Pagina: 1