Toon posts:

fujitsu-siemens laptop werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een fujitsu-siemens liteline laptop en deze is net een jaar oud dus over de garantie.

Nu wil ik er windows 98se opnieuw op installeren maar dit lijkt allemaal maar niet te lukken elke keer krijg ik de melding dat hij niet kan schrijven naar de harddisk, ook de recovery-cd werkt niet de komt met dezelfde melding. Heb toen een nieuwe hd gekocht maar nog steeds dezelfde foutmelding.

Heb al vanalles geprobeerd, nu hoorde ik laatst iemand zeggen dat fujitsu-siemens een soort partitie aanmaakt om daar zijn gegevens in op te slaan voor de slaapstand, maar ook hier kon ik niks over vinden op het internet.

Het klinkt allemaal heel wazig maar heeft iemand hiermee ervaring? of misschien een oplossing?

:'(

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

veel laptops hebben zo'n extra partitie voor hibernating, maar dat heb je nergens voor nodig. als je die partitie niet hebt werkt alleen het hibernaten van de laptop niet.

werkte het eerst wel gewoon ?

starts eens met een bootflop op en kijk eens bij fdisk of alles wel goed staat. is er wel een dos partitie beschikbaar voor de installatie ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.