Headlines met plaatjes bovenaan?

Pagina: 1
Acties:

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Topicstarter
Bovenaan de FP staan twee nieuwsitems van gisteravond, terwijl er wel Nieuwsberichten van maandag 16 september boven staat.
Zouden hier geen items van vandaag moeten komen te staan ofzow?

(misschien is dit geen bug maar begrijp ik het nut er gewoon niet van...)

Permanent wintericon!

Verwijderd

Ja, ze schijnen vast te zitten aan "Ook Seagate en Western Digital verlagen garantietermijn" en "UMC oorzaak vertraagde release AMD Barton core". Zal wel snel te fixen zijn.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We gaan niet voor iedere bericht een speciale melding maken. Dat is gereserveerd voor belangrijk nieuws of uitgebreide posts :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 13:15
Als ik eerlijk bent vind ik der niks aan. Beter allemaal of niets(weg ermee >:) ), want als ik de zeut eenmaal gelezen hebt staan ze me alleen nog maar in de weg eigenlijk, en dat primair op de meest in het oog vallende plek van de site. Als ik eerlijk ben vind ik het nogal brak (gewoon slecht eik)

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Topicstarter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat dit een "feature" zou zijn ;)

maar ik ben het met Jesse eens: Ze hebben een hoog irritatie-gehalte, en zouden dan ook (IMHO) echt weg mogen. De nieuwslinks (zonder plaatjes) zijn IMO veel belangrijker....

Permanent wintericon!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:06

Defspace

Administrator

Ach ik denk dat de crew vanzelf ook wel het hoge irritatie gehalte opmerkt en ze onder de nieuwsheadlines van vandaag plaatst ;) :) (hoop ik)

• Dijkhuis
  • Laatst online: 12-03 12:36
Die twee headlines zijn de enige nieuwsberichten die je ziet als je op een kleinere monitor de frontpage opent. ik vind ze daar zwaar misplaatst, ik wil zonder te scrollen zien of er nieuwe berichtjes staan. en dan niet in de tracker linksboven, maar gewoon vol midden op m'n scherm.

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-03 12:03
Het is een mooie feature, maar het werkt nu niet logisch.

Als je even snel de frontpage wil bekijken en er staan 2 grote headlines die je gisteravond al gelezen hebt. Dan heb je gelijk het idee dat er geen nieuw nieuws is. De oude headlines overschaduwen nu dus de nieuwere en dat lijkt me niet de bedoeling eigenlijk.

Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden om dit te veranderen:

1. Alle nieuwe nieuwsberichten worden eerst een grote headline. (quick and dirty)
2. De headlines worden geschrapt. (ben ik zelf niet voor eigenlijk want het staat wel mooi)
3. Headline wordt onzichtbaar na gelezen te zijn. (idee is dan posten met een weegfaktor voor headline)

Mijn volgorde zou dan 3, 1, 2 worden.

[ Voor 0% gewijzigd door Vorlon op 19-09-2002 13:46 . Reden: Typo ]

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-03 22:34

Super_ik

haklust!

idd, ik vond bijde headlines met die plaatjes nie eens interesant, en de rest van de headlines zijn zo mega klein lettertype dat ik eerst dacht dat t links naar weet ik veel wat was, maar iig geen headlines waren. zouden die nie wa groter kunnen, die gewone headlines

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

Vorlon schreef op 19 september 2002 @ 13:45:
Het is een mooie feature, maar het werkt nu niet logisch.

Als je even snel de frontpage wil bekijken en er staan 2 grote headlines die je gisteravond al gelezen hebt. Dan heb je gelijk het idee dat er geen nieuw nieuws is. De oude headlines overschaduwen nu dus de nieuwere en dat lijkt me niet de bedoeling eigenlijk.

Er zijn volgens mij 3 mogelijkheden om dit te veranderen:

1. Alle nieuwe nieuwsberichten worden eerst een grote headline. (quick and dirty)
2. De headlines worden geschrapt. (ben ik zelf niet voor eigenlijk want het staat wel mooi)
3. Headline wordt onzichtbaar na gelezen te zijn. (idee is dan posten met een weegfaktor voor headline)

Mijn volgorde zou dan 3, 1, 2 worden.
Ik ben het hier voor 100% mee eens, ikv vind het ook lastig dat er bijv. nieuwsberichten van gisteravond staan, en ze zijn idd nogal groot.

mijn T.net systeemspecspagina

• Dijkhuis
  • Laatst online: 12-03 12:36
Ach, je leert ervan afkicken... te veel tweakotine is ook niet goed voor je.

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

als je een abonnement neemt kun je ze uitzetten >:)

nee ff serieus, misschien is het wel een goed idee om ze default aan te zetten en ze in je profile te kunnen verplaatsen of uitzetten.

• Wokkels

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Topicstarter
Dat zou nog eens een mooie oplossing zijn!

ik heb het nu een tijdje aangezien, maar de irritatie verdwijnt niet :)
Misschien een goeie om in de eerstvolgende T.net-vergadering te gooien?? :+

Permanent wintericon!

Pagina: 1