Toon posts:

Welke laptop? Asus of Dell?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke laptop kan ik het beste aanschaffen?

Asus L3800S (zoals aangegeven bij meest populair in pricewatch)

of

Dell Inspiron 8200 (zoals vermeld op dell.nl)

Wat zijn bijvoorbeeld de batterij tijden?
Wat is de geluidskwaliteit?
Worden ze erg warm tijdens gebruik?
Wat is de kwaliteit van deze laptops?
Dus, wat is qua prijs/kwaliteit de beste keuze?

Thnx.

Verwijderd

Asus en Dell zijn vergelijkbaar volgens mij.maar bij dell heb je net dat ietsie meer voor mindere prijs.

Verwijderd

Ik zit ook te twijfelen tussen asus en dell, alleen dan de L3800C en de 4150, ivm mobiele processor...
Punten van twijfel bij mij:
- slechts 1 usb poort bij dell
- geen OS standaard meegeleverd bij asus
- 15 inch scherm bij asus
- verder heb je bij dell 3 jaar pickup&return ipv 2 jaar bij asus
Ik ben er nog niet uit...
Meer verschillen en/of ervaringen van mensen ben ik erg beniewd naar!

Verwijderd

asus is heel cheapy gemaakt...
Tenminste, bij de laptops die ik heb gezien... allemaal van plastic enzo, echt heel goedkoop.
Ik zou zelf eerder voor dell gaan, mede omdat die thuiscomputers toch ook redelijk goed in elkaar zitten!
Natuurlijk moet je ook prijs/kwaliteit vergelijken. Als je voor het zelfde geld bij dell 1ghz krijgt, en bij asus 1,8ghz, tja, dan is het natuurlijk duidelijk....

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-07 15:29
Ik heb zelf bij een vorige baan 2 verschillende Dell laptopjes gehad. Niet dit type, maar goed. Ik was er erg tevreden over. Zaten goed in elkaar, lekker stevig. Alle drives /accu's mooi modulair, goed schermpje. Werkte allemaal erg prettig.

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik heb zelf de 4150 en daar ben ik zeer te vreden over. Ik draai een resolutie van 1400*1050 op een 14 inch met een 32 mb Radeon 7500. Ik zou niet voor een 15 inch gaan want als je daar 1600*1200 op draait wordt het wel allemaal erg klein.

Voor de rest is het een stevig ding en is hij ook nog eens suppersnel (dit is natuurlijk wel afhankelijk van de gekozen specs). Dell zal waarschijnlijk wel iets duurder zijn maar persoonlijk vindt ik dat je meer kwaliteit in huis haalt.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Verwijderd

Ik zou je toch een Dell laptop kiezen als ik jou was. Ik heb zelf een Asus en ben d'r niet echt tevreden over, scherm is beetje minder (werd met 1 dode pixel geleverd :( ) en vind 'm ook niet snel, accu is gauw leeg, 'k zou toch voor een Dell kiezen

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
ga ook eens opzoek naar reviews ed
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.