[W2K] Javascript werkt nergens meer!

Pagina: 1
Acties:

• mixedcase
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 15:51
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een vaag probleem: Javascript werkt niet meer op mijn Windows 2000 machine. Het kutte is dat meerdere windows onderdelen gebruik maken van dezelfde Javascript engine (tenminste, zo lijkt het) want behalve in IE doet ook het Add/remove programs (controlpanel) het niet meer. Ik heb de laatste servicepack geinstalleerd, de laatste versie van IE en ik weet niet hoe ik dit op kan lossen. Ik dacht meteen aan een virus, maar ik heb Norton Anti-virus en volgens hem is alles in orde. Is iemand dit ook wel eens tegengekomen? Heeft iemand een idee waar te kijken?

Wordt een beetje depri van Windows soms :'(

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-03 21:33

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Welk SP heb je geinstalleerd? 3?

Godfather Bodybuilding topic reeks

• mixedcase
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 15:51
Toen het probleem begon had ik SP2, maar zoals ik al hierboven zei: daarna heb ik de laatste geinstalleerd (3 dus ja :)). Ben er trouwens nog steeds niet uit...

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-03 21:33

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hmmm, moeilijk.

Kan je nog wel op de Windows Update site komen? Misschien dat je daar wat kan downloaden.

Anders een reinstall vrees ik...

Godfather Bodybuilding topic reeks

• livingtale
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09-2021
Ik heb een soortgelijk probleem:
als ik een website opstart die op mijn eigen harde schijf staat, wordt ieder javascript geblokkeerd.
En moet ik een aantal malen klikken om het wel te laten werken.
Dat is strondvervelend, want ik test natuurlijk mijn webpagina's uit vóórdat ik ze upload.
Nogmaals, het verschijnsel doet zich niet voor op externe sites.
De instellingen van de explorer wijzigen helpt niet.
Het onstond na installatie van service pack 2, en het doet zich voor op al mijn computers.
Wie weet een oplossing,
Rein

rein van der meij

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Pagina: 1