The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Heb ik ook een poosje geleden gehad ! Ik heb zelf ook een breedbeeld Philips en ongeveer een jaartje geleden begonnen er bij mij ook [onregelmatige/pulserende] horizontale groene strepen. De winkel waar ik m gekocht heb, heeft gelijk een monteur gestuurd : die kon niks vinden en gaf een omruiladvies. Nieuwe TV gekregen en na een paar dagen : ... groene strepen.
Iets later bleek dat mijn antwoordapparaat de storing veroorzaakte ... hier blijkt een transformator in te zitten die electromagnetische straling afgeeft [lees: oorzaak van de groene strepen !]
Dus, kijk ff of er iets van een transformator in de buurt van je tv staat [antwoordapparaat, klokje, ander electrisch apparaat]
Success ...
Iets later bleek dat mijn antwoordapparaat de storing veroorzaakte ... hier blijkt een transformator in te zitten die electromagnetische straling afgeeft [lees: oorzaak van de groene strepen !]
Dus, kijk ff of er iets van een transformator in de buurt van je tv staat [antwoordapparaat, klokje, ander electrisch apparaat]
Success ...
Heeft het niet met mantelstroom te maken??
Ik kan me herinneren dat Conrad daar een speciaal filtertje voor verkocht.
Ik kan me herinneren dat Conrad daar een speciaal filtertje voor verkocht.
Starsky, heeft het verwijderen van dat apparaat de problemen opgelost of was de schade blijvend?
Ik ga in ieder geval mijn zelfgekluste center speaker maar even verplaatsen, misschien dat daar een beetje heftige magneet inzit.
Ik ga in ieder geval mijn zelfgekluste center speaker maar even verplaatsen, misschien dat daar een beetje heftige magneet inzit.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Nadat ik mijn antwoordapparaat ergens anders heb neergezet, waren de problemen totaal verdwenen. We zijn nou een jaartje verder, en ik geniet van streeploos beeld !
Dus ...
Dus ...