Toon posts:

T68i - waar goedkoop in België?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik word er haast gek van: een T68i is hier (in België) op z'n minst 75€ duurder dan in Nederland (ik vind dat de moeite). Sommigen vragen tot 620€. Vraagje dus voor de Belgen: waar kan ik dat toestel voor minder dan 499€ (de laagste prijs die ik tot nu toe kon vinden) kopen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Waarom bestel je hem niet online dan ?

http://www.tweakers.net/pricewatch/29804
Hier vind je wel een aantal bedrijven die hem voor onder de 499 verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
wel, ik zou hem wel online willen kopen uit een Nederlandse winkel, maar wat doe ik dan als er iets mis is met het toestel? Terugsturen? Da's niet goedkoop, hoor!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 11:43:
wel, ik zou hem wel online willen kopen uit een Nederlandse winkel, maar wat doe ik dan als er iets mis is met het toestel? Terugsturen? Da's niet goedkoop, hoor!
Ja dat klopt, maar als je kan kiezen tussen 620€ of 423€ en het risico lopen dat er iets mis mee is... Dan kies ik iig voor het risico.

Als je iets wil terug sturen dan zou dat, laten we gek doen 25 euro kosten. Dan kan je die telefoon 8x terug sturen voordat je op de gelijke prijs van 620€ zit

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou hem wel gewoon in Nederland kopen, want het terugsturen is altijd nog wel goedkoper waarschijnlijk dan het prijsverschil!
www.telecom.nu kost ie rond de 423 euro!