alles leuk en aardig ;)

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
zie
novell zenworks waar?

hier wordt mij een link aangeboden die ik zelf al had gevonden,
deze gaat naar de download pagina van novell,
klik je hier op "download" dan gaat ie fijn naar de search, waar vervolgens zenworks niet in te vinden is ;)

dus mag ie weer open ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En weer open. Zet het er de volgende keer even bij als je die al had gevonden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:47

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En dan zeg ik

Is er echt overduidelijk een foutje gemaakt, dan mag je een topic openen wat in behandeling genomen wordt, mits het rustig beargumenteerd is en er een duidelijke titel is meegegeven met hierin minimaal de forumnaam (of een afkorting).

Met regels gooien heeft geen zin ;) Ik heb even voor je gekeken op de site en idd, het downloaden lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZEN-4 is officieel uit dus er is geen beta meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

We Are Borg schreef op 16 september 2002 @ 10:55:
En dan zeg ik

Is er echt overduidelijk een foutje gemaakt, dan mag je een topic openen wat in behandeling genomen wordt, mits het rustig beargumenteerd is en er een duidelijke titel is meegegeven met hierin minimaal de forumnaam (of een afkorting).

Met regels gooien heeft geen zin ;) Ik heb even voor je gekeken op de site en idd, het downloaden lukt niet
Mjah...
Je hebt daadwerkelijk wel gezocht en je topic is toch gesloten
Als je topic, met in de opening alleen een simpele probleemstelling, toch gesloten is en je hebt wel al gezocht en de zaken ook daadwerkelijk geprobeerd, neem dan contact op met de mod en leg dat uit. Dan kan je wellicht je topic weer openen. Wil je dit voorkomen, zet er dan bij dat je al wat topics gevonden hebt en welke dat waren en dat de oplossingen daar niet werkten. De standaard disclaimer "Ik heb gezocht" zonder uitleg wordt genegeerd, net als de NOFI of wat dan ook.
Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing.
Zulke topics zijn gewoon LA vervuiling :)

Dit kon zonder problemen worden afgehandeld via ICQ of mail.....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:55

Jaymz

Keep on moving !

Ach, mits een beetje volledig gebracht enzo heb ik geen moeite met dergeljke LA threads :)

Maargoed, dit is afgehandeld :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.