stereogeluid omgedraaid van terratec sixpack 5.1

Pagina: 1
Acties:

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Mijn Terratec Sixpack 5.1 geeft het stereogeluid verkeerd door aan mijn versterker. Het linkerkanaal laat ie uit mijn rechterspeaker komen terwijl het rechterkanaal uit mijn linkerspeaker komt. Wat veroorzaakt dit probleem. En hoe belangrijker: hoe dit op te lossen. Ik kan natuurlijk de speakers op mijn versterker om draaien, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling!

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

Beetje wazig dit.... is dit serieus???
Gewoon ergens de draadjes omwisselen en klaar
.. Lijkt mij sterk dat het anders op te lossen is.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 07:46

TwoR

Gekleurde stippen

Als je nu gewoon de linker box aan de rechter uitgang hangt en omgedraait of je verplaatst je boxen Dus je hangt links rechts en rechts links dan ben je toch van je probleem af!!

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Ik ben bang dat het idd een kwestie is van de draadjes omwisselen, want ik zie anders ook helaas anders geen oplossing. Maar helemaal het probleem oplossen doet dit het niet, want dan klopt het stereobeeld van mijn versterker niet meer. Ergo dan doet mijn versterker als het ware wat hiervoor de geluidskaart deed. Bij de versterker is dit echter geen ramp, omdat ik er alleen muziek en geen dvd's (of games) mee af (kan) spe()l(en). Het betekent echter wel dat de balnce op de versterker is omgedraaid, maar dat overleef ik wel!

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity