Toon posts:

upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal geen kaas gegeten van het upgraden van een computer, en onder search kom ik zo'n waslijst aan topics tegen waar ik geen wijs uit kan, dus vandaar deze nieuwe topic...
Kan iemand mij vertellen waar ik informatie kan vinden over het upgraden van mijn computer? Ik vraag me met name af of ik mijn pentium II 350 mHz door middel van een nieuw moederbord kan upgraden naar hedendaagse standaarden....en zo ja...is dit aan te raden qua kosten enz....of heb ik meer hardware nodig om de comp te upgraden?

:O:O:O

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:09

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik geloof dat dit draadje geschikt is voor jouw vraag.
Succes ermee!

[ Voor 0% gewijzigd door Twee Dee op 16-09-2002 10:57 . Reden: draadje, vraagje ... ik kraam kindertaal uit ! ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22

Sebazztiaan

sebas!

Met een nieuw moederbord processor en geheugen kom je al een heel eind, jeHDD en je CDrom/videokaart/Geluidskaart Modi en LAN kaartjes passen dan in iedergeval. (Mits het allemaal PCI is en geen ISA) Een andere videokaart is wel aan te raden als je gaat gamen, want de huidige spelletjes vragen VEEL van je videokaart!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Zie de link van Twee Dee: ''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'' Deel 2

Dat topic is er speciaal voor..

En vergeet daar ook vooral niet aan te geven wat je met je machine wilt doen en wat je eraan uit wilt geven.. Da's nogal belangrijk voor de configuratie :)

Succes.

Dit topic is gesloten.