Toon posts:

Meuktracer weg, Linux browser ook gek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas vind ik nu de 'Nieuwe' Meuktracer niet meer handig, de mogelijkheid om snel even te zien wat er aan niuwe updates is, ontbreekt nu. Het oude overzicht op rij vind ik persoonlijk echt beter.

Nog minder is in mijn optiek, dat niet alleen Opera slecht werkt met de nieuwe layout,, de Linux KonQuerer browser van KDE is net zo gek geworden.

Optisch ziet het er wel aardig uit, maar nu ben ik verplicht altijd met Mozilla te werken, een beetje vervelend vind ik dat eigenlijk... :'(

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als je 2000 meukpostings onder elkaar handig vind, dan vind je dit waarschijnlijk nog leuker:

http://www.tweakers.net/ext/robot.dsp

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een klein beetje kort door de bocht denk ik. Een tekst lijst heeft geen links, en ook de oude lijst was zover ik mij herinner beperkt in tijd / historie. (Maar dat zal ik wel verkeerd hebben ;) ).

Maar wat ik mis is een mogelijkheid om de laatste postings van bijvoorbeeld 7 dagen terug te zien, voor alle categorien.

Ik heb nog niet getest of je simpelweg kunt zoeken naar updates voor "VIA Technologies" of "Creative Labs" b.v.

De laatste moet dan zowel voor Hardware, Software, Bios en Reviews werken denk ik. Niet alleen moet je als gebruiker dan veel langer zoeken, ook genereer je meer verkeer op de server op die manier.

;) overigens laadt die lange lijst hier sneller dan de diverse Meuktracer sub-menu's ..

(Chello hier, dat is down snelheid 1500 Kbit, sneller dan ADSL-fast.)

K'zit nu weer onder Suse 8.0 met KonQuerer, Mozilla laat het instellen van fonts op z'n eigen menu balk niet toe -> met mijn slechte visuele conditie kan ik die kriegelig dunne fontjes slecht lezen. Met XP is dat weer makkelijker. *zucht* )

Verwijderd

Topicstarter
Ahh !!!

Heel goed, de layout werkt nu inmiddels wel goed met KonQuerer,
Dank U zeer. :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:28
Sorry femme maar ik vond de oude meuktracker echt veel makkelijker.
Kun je daar niet iets makkelijks voor flantsen en misschien zelfs in My T.NET zetten?

er zijn meerdere irc genoten het met mij eens.
Een lange meukpostlijstdinges!

(verder ziet er lomp goed uit!! :P )

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:50

DizzyWeb

Ondertiteld

Even een toevoeging...

Ik weet dat er vraag was naar een mauktracker met de zooi op catagorie geindexeerd, vind het ook mooi dat ie er is... Maar toch zou ik de mogelijkheid om gewoon de meuk in een grote lijst, als voorheen, te zien bijzonder op prijs stellen....

Als extra optie, zegmaar, naast de catagorieen...

Verwijderd

Topicstarter
Yippie!!!!

Opera werkt weer goed, en er is een op de oude Meuktracer lijkende tab aan wezig.

En de driver en bios knoppen onder categorien werkt nu ook.

Het gaat de goede kant op.
:) :) LOF voor het harde werk !!!!

(Hooi is gelukkig :+ )

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
En de meuktracker wordt niet meer bijgewerkt, dinsdag voor het laatst... en het is nu donderdag; en dat komt niet omdat er geen belangrijke nieuwe meuk uit is (IE6 SP1 NL, WinXP SP1 NL, MP3Gain 0.9.6b, Mandrake Linux 9.0 RC3, Easy CD-DA Creator 5.0.3 om maar een paar te noemen)...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Staat allemaal al in de queue... MEUKPOSTERS!!!! :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Wouter Tinus schreef op 19 September 2002 @ 19:37:
Staat allemaal al in de queue... MEUKPOSTERS!!!! :P