Als ik de FP bekijk in Opera 5, dan is het bepaald geen mooi opgemaakte pagina. Alle elementen staan onder elkaar en vormen een zeer lange en rommelige pagina. Het werkt wel, maar ziet er niet uit. In IE doet hij het wel goed.
Heb jij dit probleem? Ik gebruik trouwens opera 6.05
[edit]
probleem werd bij mij gefixed door de cache leeg te gooien.
[edit]
probleem werd bij mij gefixed door de cache leeg te gooien.
Het boven-linkse stukje ziet er bij mij inderdaad net zo uit, al is de achtergrond onder de inhoud wit. Verder naar onderen komen, allemaal left-aligned, de andere onderdelen een voor een. Helemaal onderaan komt uiteindelijk de adserver banner. Voor de positionering is waarschijnlijk een IE-only methode gebruikt.Alarmnummer schreef op 16 september 2002 @ 09:01:
Heb jij dit probleem? Ik gebruik trouwens opera 6.05
druk F12 en kijk of hij staat op "identify as Opera".
En misschien een upgrade naar Opera 6 is wel handig.
En misschien een upgrade naar Opera 6 is wel handig.
Coïtus ergo sum
F12 doet niets. Het legen van de cache verandert er ook niets aan. Merkwaardig.
F12 geeft als het goed is de quicksetup, daar ff aanzetten "indentify as Opera" en de cache legen zal haast wel moeten functioneren anders heb je wel een erg oude Opera 
Ik maak nog steeds hier gebruik van Opera 6.03 en ook daar komt de nieuwe layout gewoon goed over. (is wel ff wennen btw)
Ik maak nog steeds hier gebruik van Opera 6.03 en ook daar komt de nieuwe layout gewoon goed over. (is wel ff wennen btw)
Ik had precies het zelfde probleem onder opera 6.04. Na het legen van de cache was er nog niks veranderd, maar na het stemmen op de poll, kreeg ik wel weer de nieuwe layout te zien.polaris schreef op 16 september 2002 @ 09:15:
F12 doet niets. Het legen van de cache verandert er ook niets aan. Merkwaardig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Hah, gelukkig, de cache leeggooien werkt. 
En het mooiste is, dat bij het laden van de banner, hij niet opeens de halve pagina wit maakt tot ie geladen is.
eg.
En het mooiste is, dat bij het laden van de banner, hij niet opeens de halve pagina wit maakt tot ie geladen is.
eg.
[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 16-09-2002 16:37 . Reden: image ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ik heb dan ook maar even gestemd, helaas veranderde er niets.Peedjeeh schreef op 16 september 2002 @ 10:35:
[...]
Ik had precies het zelfde probleem onder opera 6.04. Na het legen van de cache was er nog niks veranderd, maar na het stemmen op de poll, kreeg ik wel weer de nieuwe layout te zien.
Pagina: 1