[bug]Kan profiel niet aanpassen vanwege emailadres

Pagina: 1
Acties:

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Als ik mijn profile van my.tweakers.net wil aanpassen krijg ik de volgende melding:
Het email-adres kan niet gewijzigd worden naar 'daniel@tweakers.net omdat dit adres reeds door een andere user in gebruik is. Ga terug naar de vorige pagina en vul een ander email-adres in.
a) ik wil m'n emailadres helemaal niet wijzigen
b) dit adres is toch echt van mij :)
c) dit probleem schijnt alleen op te treden met @tweakers.net adressen, want Traag had er ook last van, en een ander adres invullen deed de trick.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, want ik heb er ook last van

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik had er ook last van :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit komt omdat er meerder users met een emailadres 'daniel@tweakers.net' zijn geregistreerd.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Femme schreef op 16 September 2002 @ 08:13:
Dit komt omdat er meerder users met een emailadres 'daniel@tweakers.net' zijn geregistreerd.
ik kan mijn niet herrineren dat ik meer users hebt met r.kragtatchello.nl, alleen een gebande.. voor details, behulpzaam got in mijn sig

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Femme schreef op 16 September 2002 @ 08:13:

Hmm...ik zal eens zoeken dan, maar ik kan me niet herinneren dat ik een kloon heb :P

edit: dus toch wel...1 of ander lamertje wiens account ik ooit gedisabled heb met mijn emailadres :P

• Lost-Viking
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 15:01

Lost-Viking

Log off, Live Life

eeuhm, ik heb het probleem ook, terwijl mijn emailadres r.siero@bosgoed.com is....
Het email-adres kan niet gewijzigd worden naar 'r.siero@bosgoed.com omdat dit adres reeds door een andere user in gebruik is. Ga terug naar de vorige pagina en vul een ander email-adres in.
Het spijt me zeer, maar volgens mij sta ik maar 1 keer in de user database.. En als ik er echt 2 keer in sta, mag je de oude weggooien, die heb ik dan never nooit niet gebruikt.

Verder... _/-\o_ Femme ! Ik ben iig zwaar tevreden over de nieuwe layout.

[ Voor 0% gewijzigd door Lost-Viking op 16-09-2002 08:25 . Reden: femme ook qouten ]

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Vorkie schreef op 16 september 2002 @ 08:19:
[...]

ik kan mijn niet herrineren dat ik meer users hebt met r.kragtatchello.nl, alleen een gebande.. voor details, behulpzaam got in mijn sig

Je hebt een inactieve (http://www.tweakers.net/ext/reg.dsp?U=32894) die het probleem veroorzaakt. Ik heb het emailadres een paar streepjes extra gegeven, nu zou het moeten werken.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

code:
1
2
3
4
5
6
+-------+-------------+---------------------+
| ID    | Username    | Email               |
| 13053 | Lost Viking | r.siero@bosgoed.com |
| 32713 | Lost-Viking | r.siero@bosgoed.com |

Ik kan die email-check er wel uitslopen, maar in de toekomst (als GoT en T.net gemerged zijn) zullen dubbele email-adressen ook niet toegestaan zijn en ontstaat er alsnog een probleem.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Topicstarter
Lost-Viking schreef op 16 September 2002 @ 08:23:
eeuhm, ik heb het probleem ook, terwijl mijn emailadres r.siero@bosgoed.com is....
[...]

[...]
Het spijt me zeer, maar volgens mij sta ik maar 1 keer in de user database.. En als ik er echt 2 keer in sta, mag je de oude weggooien, die heb ik dan never nooit niet gebruikt.

Verder... _/-\o_ Femme ! Ik ben iig zwaar tevreden over de nieuwe layout.

Mailadres (r.siero@bosgoed.com) wordt gewijzigd in r.siero--@bosgoed.com... Done!

• Lost-Viking

Lost-Viking

Log off, Live Life

Daniel schreef op 16 September 2002 @ 08:27:

[...]

Mailadres (r.siero@bosgoed.com) wordt gewijzigd in r.siero--@bosgoed.com... Done!
Thanx !!! ( Wel van de oude account hoop ik ??? )

• Lost-Viking

Lost-Viking

Log off, Live Life

Misschien is het handig een user te notificeren op dit moment als hun emailadres 2 keer voorkomt in de database ?? Dat ze daar actie op dienen te ondernemen of zo ??
Pagina: 1