[Bug] Onderdelen ontbreken na inloggen

Pagina: 1
Acties:

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:11

afterburn

No more...

Topicstarter
Als ik ingelogd ben op de frontpage is het linker kader waar alle links in staan naar de laatste reacties ed weg. Als ik uitlog zijn ze weer terug.

Tevens als ik een link via een van de menutjes probeer te bereiken, is alles f! up.

Zie screenies:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~crashdot/inlog.jpg
(na het inloggen)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~crashdot/menu.jpg
(na het volgen van een link in het menu)

Dit is voor mij consistent en reproduceerbaar op verschillende machines met verschillende OS'en, al hebben ze beiden IE6

EDIT: Ook reproduceerbaar met IE5

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Se7enth_son
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:17

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Een soortgelijk probleem heb ik hier ook met IE5 en Win98SE. Ik krijg dus alleen het middengedeeldte te zien (het menu links en het menu boven heb ik dus niet). Pas als ik op F5 druk krijg ik het volledige tweakers.net te zien.

Na twee minuten (bij de refresh van de frontpage) ben ik m'n menu's weer kwijt :(
Echt heel irritant!!!

Ligt het aan mijn instellingen, of is het een bug in de site???

Edit: het maakt niet uit of ik wel of niet ben ingelogd

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

Verwijderd

Ctrl-F5 al geprobeerd?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Bij mij is het zo dat wanneer ik inlog, ik geen nieuw nieuws meer zie na 12:06 ofzo. Dus al het nieuws dat nieuwer is en alle GOT topics met nieuwere reacties worden niet weergegeven (alleen oud). Wanneer ik weer uitlog, is alles weer goed.

edit:

Is geen cache-probleem trouwens...

:Y)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als je ctrl + F5 hebt geprobeerd en het is ineens goed: verwijder je cache van IE (temp. inet files) en probeer het opnieuw, werkte bij mij prima :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:23

Floor-is

5.2

Bij mij ook overigens, misschien moeten we mensen maar een een cursusje 'hoe trash ik mijn cache' geven ;)

Bericht hierboven

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Ik had mijn cash getrashed en het hielp niet.

Nu is het 'ineens' wel goed trouwens.. Blij :)

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:11

afterburn

No more...

Topicstarter
Floris schreef op 16 september 2002 @ 13:20:
Bij mij ook overigens, misschien moeten we mensen maar een een cursusje 'hoe trash ik mijn cache' geven ;)
Da's bij mij het eerste wat ik doe met browser probs... op werk hielp het niet, en in de middag was het ineens weer normaal. Thuis werkte het daarna ook weer, zonder de cache te trashen trouwens; had geen tijd om er naar te kijken voordat ik weg ging (kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn ;) )

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Note: Het probleem is terug. En ja, cache/cookies/everything is getrashed + F5/CTRL-F5, etc, etc.. Browser = Mozilla 1.1, Win32

Op het moment dat ik NIET ben ingelogd is alles goed (links staan alle nieuwsitems, reacties, e.d. allemaal goed). Wanneer ik inlog, is al het nieuws links verdwenen dat nieuwer is dan 23:21u gisteravond. (Dus, laatste forum post = 23:21u, laatste nieuwspost = 19:53u, etc, etc.)

Dit probleem is direct weer verdwenen nadat ik uitlog.

Zie onder:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/arnovdk/got/tnet-date.JPG

Links is niet goed, rechts/centrum is wél goed.

Pagina: 1