Animo voor ati 9700 voor ong. 375E ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
D-Loc schreef op 18 september 2002 @ 13:08:
Ik denk dat het beter is als iedereen zijn wensen verteld en ik ga kijken of ik daar aan kan voldoen.

Ik wil wel mensen er aan herinneren dat je geen dure kaart voor weinig geld kan kopen met dezelfde voorwaarden als dat je hem duur koopt.(no flame intended)
Dit slaat werkelijk nergens op!!
Als die kaart goedkoper is in het buitenland dan mag je even goed dezelfde voorwaarden verwachten!!

Trouwens heb contact met een InkoopActie houder opgenomen die ook gaat kijken of hij er aan komen, hou jullie op de hoogte.

Als er iest concreest uit komt dan open ik zelf of IA houder zelf een topic en niet zoals de topic starter hier onder suggereerd dat ik mensen probeer weg te kappen.De beste IA zal zich zelf dan wel bewijzen.

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-03 22:45
erg bedankt met het draadje stelen euro.

Ik ben iets te vroeg geweest met het posten van de thread, dat geef ik toe.
Ik moet vertellen dat ik afhankelijk ben van de informatie die ik uit FLORIDA (AMERIKA) krijg dus door tijdsverschil is het moeilijk om direct informatie te krijgen.

[offf-topic]
euro...
Veels succes met het zoeken naar iemand die het nog goedkoper kan doen.
Diegene van wie ik het koop is een vriend van me en je zal echt direct contac moeten hebben met wholesalers in amerika wil je lager vinden.
[offf-topic]

Ik ga vanavond alle informatie vergaren zoals dat door jullie gewenst is en post ik het draadje waar de daadwerkelijke inkoopactie zal gebeuren.
Ik verwacht dan dat er alleen mensen reageren in die thread die daadwerkelijk willen kopen (gezien het feit dat alle informatie er dan staat)
Dus geen reply's met de onzin die euro probeerd uit te voeren.

Nogmaals mijn excuses voor mijn overhaaste post. Ik zal er voor zorgen dat ik asap alles op een rijtje heb.

• euro
Man je bent zelf verkeerd bezig, ik vraag je tot 3 keer toe wat en je antwoord er geen eens op!!!Er is hier al door diverse mensen gezegd dat je vaag bent en dat je duidelijkheid moet geven.Dus niet beginnen met "draadje stelen", moet je zelf maar duidelijk zijn en als je niet weet hoe je het moet doen moet je er ook niet aan beginnen!!Nu er druk op de ketel komt ga je ineens wel aktie ondernemen.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

D-Loc schreef op 18 september 2002 @ 21:05:
erg bedankt met het draadje stelen euro.

Ik ben iets te vroeg geweest met het posten van de thread, dat geef ik toe.
Ik moet vertellen dat ik afhankelijk ben van de informatie die ik uit FLORIDA (AMERIKA) krijg dus door tijdsverschil is het moeilijk om direct informatie te krijgen.

[offf-topic]
euro...
Veels succes met het zoeken naar iemand die het nog goedkoper kan doen.
Diegene van wie ik het koop is een vriend van me en je zal echt direct contac moeten hebben met wholesalers in amerika wil je lager vinden.
[offf-topic]

Ik ga vanavond alle informatie vergaren zoals dat door jullie gewenst is en post ik het draadje waar de daadwerkelijke inkoopactie zal gebeuren.
Ik verwacht dan dat er alleen mensen reageren in die thread die daadwerkelijk willen kopen (gezien het feit dat alle informatie er dan staat)
Dus geen reply's met de onzin die euro probeerd uit te voeren.

Nogmaals mijn excuses voor mijn overhaaste post. Ik zal er voor zorgen dat ik asap alles op een rijtje heb.
je geeft zelf al aan dat je vraagt of er Animo naar die kaart (wat blijkbaar wel is) en dus ga je meer info vragen enz, dat dat wil niet zeggen dat het al een vast inkoopactie is
dus ik (we) wachten tot alles rond is en de inkoop begint :)

• Consiglieri
ThaHandy
Kijk, op zo'n manier kan het ook.

euro
Ik heb mijn excuses aangeboden voor mijn overhaastte post. Dat ik daar op gewezen wordt is heel normaal, maar om gelijk iedereen in dit draadje (je hebt nog geen 90 posts hier) lokt naar een ander persoon die het misschien voor ze kan kopen is echt fout. Daarom zeg ik dat.

Laten we het gewoon vriendelijk en volwassen houden, dan komt alles goed.

[ Voor 0% gewijzigd door Consiglieri op 18-09-2002 21:45 . Reden: typo ]

Verwijderd

Wat als hij dat toevallig heeft? Mischien heetf euro wel iemand in Nederland die dat spul kan krijgen en dan gewoon garantie etc binnen nederland houdt. Hoe wil jij garantie gaan geven op een kaart uit de US?

Kan je daar wat meer over vertellen? Zijn toch geen goedkope dingetjes.

Bovendien waarom zou je het erg vinden als euro mischien die kaartjes via iemand anders kan regelen. Steek je zelf soms wat in je zak? :) NOFI Als je nu je IA aan het afronden was alla, maar animo onderzoek en dan moeilijk doen over een eventuele andere leverancier.

Ik zou zeggen kijk naar de volgende punten. Prijs/garantie en levertijd en bepaal daarna pas waar je het gaat halen.

Ik zou zeggen chill, dit is immers maar een animo onderzoek

• euro
Laten we het inderdaad volwassen houden, want ik ben niet de gene die gepikeerd is.
Heb overguns niemand naar een andere persoon gelokt, want dan open ik zelf wel een topic of laat ik dat door die gene wie de IA wil houden doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 21:48:
[...]

Wat als hij dat toevallig heeft? Mischien heetf euro wel iemand in Nederland die dat spul kan krijgen en dan gewoon garantie etc binnen nederland houdt. Hoe wil jij garantie gaan geven op een kaart uit de US?

Kan je daar wat meer over vertellen? Zijn toch geen goedkope dingetjes.

Bovendien waarom zou je het erg vinden als euro mischien die kaartjes via iemand anders kan regelen. Steek je zelf soms wat in je zak? :) NOFI

Ik zou zeggen kijk naar de volgende punten. Prijs/garantie en levertijd en bepaal daarna pas waar je het gaat halen.
Nou kijk nitraat het is bij jouw ook overkomen met jouw IA dat jouw draadje werd gestolen door andere shop (zal de naam niet noemen) maar dat is gewoon niet leuk. Maar je had wel goeie IA

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 21:59:
[...]

Nou kijk nitraat het is bij jouw ook overkomen met jouw IA dat jouw draadje werd gestolen door andere shop (zal de naam niet noemen) maar dat is gewoon niet leuk. Maar je had wel goeie IA
1.) hier wordt niets gestolen
2.) dit is geen IA, dit is animo check dan moet je alle opties open houden. Euro denkt alleen mee. Bij mij kwam het gezeik toen de betalingen afgerond werden, dit is heel wat anders.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Ff kijken hoeveel mensen er intrappen >:) nofi...

• Consiglieri
Heb ik niet gevraagd of we het netjes kunnen houden en afwachten tot er concreet een IA tot stand gebracht is?

O.D.Smolik
Onderbouw je opmerking. De meest ongewilde situaties ontstaan door vage opmerkingen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op verzoek van de topicstarter een slotje.

Hij opent zometeen een thread voor het serieuze inschrijfwerk met meer informatie, laat die gelieve niet zo offtopic gaan.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
slotje? waar dan? :P

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• euro
Dan moet hij maar tegen kritiek kunnen en niet zo gauw gepikkeerd zijn

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Er staat nofi achter :)
Was dus niet als ee flame bedoeld, het is maar een grapje.
BTW ik heb ook wel interesse als hij rond de 300 euro gaat kosten.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

oeps :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.