Allereerst mijn complimenten voor de mooie nieuwe lay-out 
Uiteraard wilde ik alle nieuwe opties uitproberen en liep tegen het volgende aan.
Om via MY T.NET e.e.a. aan te passen / uit te proberen moet ik eerst geregistreerd zijn (blijkt).
Bij de poging dit te doen liep ik tegen de melding aan dat mijn gekozen nick al bestond; uiteraard kan ik een nieuwe nick verzinnen om me alsnog te registereren.
Toen ik echter de FAQ las (ze worden soms wel gelezen
) kwam ik het volgende tegen:
(voor de duidelijkheid, ik probeerde dus ook te registreren met deze nick)
Uiteraard wilde ik alle nieuwe opties uitproberen en liep tegen het volgende aan.
Om via MY T.NET e.e.a. aan te passen / uit te proberen moet ik eerst geregistreerd zijn (blijkt).
Bij de poging dit te doen liep ik tegen de melding aan dat mijn gekozen nick al bestond; uiteraard kan ik een nieuwe nick verzinnen om me alsnog te registereren.
Toen ik echter de FAQ las (ze worden soms wel gelezen
Hoe gaan jullie dit regelen? Of wordt het gewoon een gevecht en de overwinnaar krijgt de nickIk ben geregistreerd op het forum, maar mijn logingegevens werken hier niet!
Op dit moment gebruiken Tweakers.net en GoT nog verschillende userbases, waardoor je op beide apart moet registreren en niet met je GoT login op Tweakers.net kunt inloggen. In de toekomst zullen de userbases van Tweakers.net en GoT gemigreerd worden, zodat aan dit ongemak een einde komt.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2002 01:49 . Reden: aanvulling ]