Mening:
Functionaliteit ed. => redelijk tot goed.
Vormgeving => Tja hier MOET echt wat verbeterd worden !! Het idee is niet slecht maar moet duidelijk beter uitgewerkt worden voor m.n."ergonomie" !!!!
Wat moet er dan gebeuren vraag je me?
1)Minder rommelig maken. Het is nu onoverzichtelijk en iets te zakelijk en flets. Veel te veel lijntjes, schaduwen,fadings, onduidlijke koppen enz.
2) Kolom links:
- Koppen bij elke rubriek moeten er meer uitspringen (Bold en zwart ?)
- Items per rubriek: Hier zit een een kleurfading van boven naar beneden in. Lijkt mooi maar is onrustig.
3) Bij alle rubrieken lijntjes tussen (nieuws)items weghalen !!!!!!!! Oogt namelijk zeeer onrustig en rommelig itt tot wat het waarschijnlijk beoogt.
4)Tweakersnetlogo linksboven terug (misschien niet volwassen maar wel fris en jeugdig)
5) Socket plaatje is wat saaiig en suffig -> veranderen
6) Fok nieuwstracker moet terug.
7) De twee grote meest recente nieuwskoppen tja ben er niet kapot van.

Meuktracker moet niet alleen ook weer mogelijkheid krijgen om alles te tonen op volgorde van plaatsing. Voor op de frontpage adviseer ik je dit zelfs! Daardoor krijg je 1 kolom die veel overzichtelijker en rustiger aan je ogen overkomt.
9) Lettergrootte lijkt kleiner en is moeilijker lezen.
10) Xtra info over main sponsors onderaan pagina licht te snel op. Verder zou ik deze naar boven verhuizen zo als vroeger want dat verdienen ze volgensmij wel.
Alles is natuurlijk positief en opbouwend bedoeld en echt respect voor deze geweldig site.
Nu weet ik ookwel dat de beste stuurlui aan wal staan maar ik hoop toch dat je / jullie hier wat mee doen !!
Verder heel veel succes !!