MacOS X 10.2 & ADSL

Pagina: 1
Acties:

• azteke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-08 16:22
Hallo,

Is het iemand al gelukt om met MacOS X 10.2 een verbinding op te zetten met KPN ADSL (MxStream) en Planet? Ik heb namelijk al een paar dagen vanalles geprobeerd, maar niets schijnt te werken. De handleidingen van beide bedrijven gaan over OS X 10.1.x, dus misschien dat het daar aan ligt?

Ze reageren in ieder geval niet op mn emails, dus dat is sowieso al erg professioneel....

'k Hoop dat iemand hier het antwoord weet.

- Azteke

CMDR azteke || You never get a second chance to make a first impression...

Verwijderd

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar euh, heb je al geprobeerd te bellen met de helpdesk?
Misschien kun je het ook proberen op de nieuwsgroepen van XS4ALL, volgens mij lopen daar wel wat kundige figuren rond.
Overigens kun je als je wilt wel je modem tweaken tot router, dan zul je hoogstwaarschijnlijk zonder problemen kunnen verbinden, maar ligt er natuurlijk aan of je dat wilt.

Verwijderd

offtopic:
past dit niet beter in NOS?

http://www.xs4all.nl/help...gssysteem/mac/indexx.html is wel xs4all maar moet werken met planet?

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-07 18:01
Heel simpel; bouw je modem om tot router en je bent van al het gezeik af. Werkt altijd, heb ik zelf ook gedaan met 10.2

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.