Ik heb winamp afgesloten .. maar de muziek speelt door.. en ik vind niks in de taskmanager..
tenminste geen winamp.exe of zo.. iemand een idee.. en het gebeurt natuurlijk onder een not-resumable download die nog 15 uur doorloopt.. dus ik kan niet rebooten..
Welke versie van Winamp heb je?m3gA schreef op 16 september 2002 @ 00:29:
Ik heb winamp afgesloten .. maar de muziek speelt door.. en ik vind niks in de taskmanager..tenminste geen winamp.exe of zo.. iemand een idee.. en het gebeurt natuurlijk onder een not-resumable download die nog 15 uur doorloopt.. dus ik kan niet rebooten..
Uhm Zet anders gewoon je boxen uit dan heb je er geen last van
Kijk eens in je taskmanager..
icoontjes bij winamp kun je nl uitzetten
het is meestal een kanaal via shoutcast.. dus het kost me bandbreedteTwoR schreef op 16 september 2002 @ 08:09:
Uhm Zet anders gewoon je boxen uit dan heb je er geen last van
check de eerste postTriloxigen schreef op 16 september 2002 @ 08:55:
Kijk eens in je taskmanager..
Ik heb het gisteren ook met Winamp3 gehad, maar dan met een audio CD. In taskmanager en processes geen studio.exe. Als ik winamp weer opstartte en op stop drukte kapte hij er wel mee.
Dus gewoon winamp opnieuw starten en een andere mp3 openen en dan op stop drukken. Wel ervoor zorgen dat allow multiple instances uit staat.
Dus gewoon winamp opnieuw starten en een andere mp3 openen en dan op stop drukken. Wel ervoor zorgen dat allow multiple instances uit staat.
je kan ook een connection manager downloaden en dan de connectie met de shoutcast server beeindigen
Niets in je systray lopen?
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
studio.exe beeindigen zoals eerder gezegd
Of staat je agent nog aan?
je had gelijk.. het is opgelostVorkie schreef op 16 september 2002 @ 08:09:
staat er toevallig een studio.exe aan?
Pagina: 1