Toon posts:

[pc => tv] vga naar coax

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tv uit het jaar 0. Deze tv heeft alleen een coax ingang.
Nou wil ik graag mijn pc op deze tv aansluiten voor dvd. Ik heb een radeon 8500 kaart...

iemand enig idee hoe ik dat kan doen ?

ik heb de search gebruikt maar die bracht mij geen antwoord. Ik weet dat je van die mooie draadloze setje hiervoor kan gebruiken(E 90,- / E 150,-). alleen ik vroeg me af of er een goedkopere oplossing is ?

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 00:19
ja, als het goed is heeft je radeon een cinch (tulpstekker) uitgang, deze sluit je aan op een rf converter en je hebt je tvout

Verwijderd

Topicstarter
k ik had zelf ook gedacht inmiddels aan een converter.. maar waar kan je die krijgen ?
niet bij MyCom of bij conrad en google levert ook niet veel op :(

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

heeft die radeon 8500 niet standaard een tv-out?

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
ja
maar het probleem is dat hij naar een coax ingang moet...

Verwijderd

Effe bij een Hifi-zaak (Vogelzang, Staffhorst, ...) vragen. Daar hebben ze misschien wel convertortjes en anders weten ze misschien wel hoe je zelf een plugje in elkaar kan solderen :) .

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

omg

lees die faq's gewoon.. staat het compleet in

en nog een hint: loop bij de kijkshop langs

Verwijderd

ehm... als je een vga naar coax enz wilt omzetten moet je een duur apparaatje van iets van 60 piek hebben wat bar slecht werkt.. koop gewoon een nieuwe goedkope tv ofzo

• TMDevil
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-07 15:59

TMDevil

Blaat

gewoon een video tussen zetten, werkt perfect... zo kan ik hier ook DivX kijken door het hele huis, de video zet namelijk gewoon je tulp singaal om naar een TV-coax singaal en vervolgens zet je de TV op het video kanaal

n54 power!

Pagina: 1