| Life is a game (and games are fun) | homepage |
*zucht..vind je dit niet een beetje ver gaan,akakiwi??
neej,we mogen het wel hebben over rukken en neuken e.d.
maareuh als ik iets vertel over wat ik mee heb gemaakt ga je meteen liggen zeiken bij de adjes. (worden die niej een beetje ziek van jouw ofzo??)
tja laten we er dan maar meteen ff een slotje op gooien...tsssk...zielig hoor..:(
neej,we mogen het wel hebben over rukken en neuken e.d.
maareuh als ik iets vertel over wat ik mee heb gemaakt ga je meteen liggen zeiken bij de adjes. (worden die niej een beetje ziek van jouw ofzo??)
tja laten we er dan maar meteen ff een slotje op gooien...tsssk...zielig hoor..:(
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 12:49 schreef akakiwi het volgende:
Volgens mij kan dit alleen maar de verkeerde kant op gaan.[/quote]De draad waarvan je zegt dat ie gesloten moet worden gaat echt helemaal nergens over. Dan moet hij juist wel open blijven aangezien hij in Tweakers over tweakers onzin forum staat.
Een beetje toleranter kan wel hoor
Volgens mij kan dit alleen maar de verkeerde kant op gaan.[/quote]De draad waarvan je zegt dat ie gesloten moet worden gaat echt helemaal nergens over. Dan moet hij juist wel open blijven aangezien hij in Tweakers over tweakers onzin forum staat.
Een beetje toleranter kan wel hoor
Ja pleur weer open want ik wil weten hoe het verder gaat want ik mis toevallig wel 2 olifanten, en het is bekent van die ene dat ie nogal veel poept dus ik denk dat ik mijn olifant terug heb gevonden
Whoehahahaa..LOL 
tja,ik zei het je toch..
dit is toch niet meer onzin dan anders?
Thnx for the support Guys!!!
(hmm,als er nou nog alleen een adje deze thread leest,kan die um meteen weer openen!!!):):)
tja,ik zei het je toch..
dit is toch niet meer onzin dan anders?
Thnx for the support Guys!!!
(hmm,als er nou nog alleen een adje deze thread leest,kan die um meteen weer openen!!!):):)
I'm busy with my new shell replacement login script, and it's almost foolproof: Yes means No and No means Yes. Delete all files [Y]?
OK OK, no offense hoor, maar als we buitenlanders met scheldnamen gaan aanroepen vind ik dat toch even iets anders dan lullen over rukken en neuken.
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Verrek, dit is het onzin forum helemaal niet! aaaaaaaaaarch, ben per ongeluk uit het onzin forum gegaan! Help!!!
Maarja, dan hier maar onzin
Maarja, dan hier maar onzin
Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...
Pagina: 1