Toon posts:

AMD Athlon 1Ghz Overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen na al dit lekkers over overclocken te hebben gelezen heb ik besloten dit ook te willen proberen ( Jullie steken me aan ) ,

Ik heb al heel wat topics enzo hier over gelezen en nu het volgende , ik weet dat ik mn cpu moet "Unlocken" Dit lijkt me geen probleem , maar dan draait ie toch niet automatisch sneller , ik lees dingen over voltages in stellen in de bios en daar ligt het probleem daar ben ik nie zo goed mee , kan iemand me de optimale instellingen vertellen om hem zo te overclocken dat ie nog beetje save en sneller draait ? Of komt er misschien na het unlocken een nieuwe optie beschikbaar in bios ?

Ik kon niet echt een stap voor stap instructie vinden ( Misschien iemand linkje ? )

mn specs :

AMD Athlon ( K7 THunderbird) 1000 Mhz
MSI K7T Pro 2-A ( MS-6630 ) ATX VA Mainboard
512 mb SD Ram
Geforce 2
Seagate Barracude IV 40 Gig 7200 RPM
Benq 24 x brander
12x DVD ( merk ?!?!?! )
SB Live 1024
56k Modem & 10/100 Ethernet kaartje

----

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:59

Sport_Life

Solvitur ambulando

Same here :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
heb ik niets aan he ;)

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wel; kick O-)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik wil t graag wete :'(

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Zie de link hierboven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.