Beste mensen na al dit lekkers over overclocken te hebben gelezen heb ik besloten dit ook te willen proberen ( Jullie steken me aan ) ,
Ik heb al heel wat topics enzo hier over gelezen en nu het volgende , ik weet dat ik mn cpu moet "Unlocken" Dit lijkt me geen probleem , maar dan draait ie toch niet automatisch sneller , ik lees dingen over voltages in stellen in de bios en daar ligt het probleem daar ben ik nie zo goed mee , kan iemand me de optimale instellingen vertellen om hem zo te overclocken dat ie nog beetje save en sneller draait ? Of komt er misschien na het unlocken een nieuwe optie beschikbaar in bios ?
Ik kon niet echt een stap voor stap instructie vinden ( Misschien iemand linkje ? )
mn specs :
AMD Athlon ( K7 THunderbird) 1000 Mhz
MSI K7T Pro 2-A ( MS-6630 ) ATX VA Mainboard
512 mb SD Ram
Geforce 2
Seagate Barracude IV 40 Gig 7200 RPM
Benq 24 x brander
12x DVD ( merk ?!?!?! )
SB Live 1024
56k Modem & 10/100 Ethernet kaartje
----
Ik heb al heel wat topics enzo hier over gelezen en nu het volgende , ik weet dat ik mn cpu moet "Unlocken" Dit lijkt me geen probleem , maar dan draait ie toch niet automatisch sneller , ik lees dingen over voltages in stellen in de bios en daar ligt het probleem daar ben ik nie zo goed mee , kan iemand me de optimale instellingen vertellen om hem zo te overclocken dat ie nog beetje save en sneller draait ? Of komt er misschien na het unlocken een nieuwe optie beschikbaar in bios ?
Ik kon niet echt een stap voor stap instructie vinden ( Misschien iemand linkje ? )
mn specs :
AMD Athlon ( K7 THunderbird) 1000 Mhz
MSI K7T Pro 2-A ( MS-6630 ) ATX VA Mainboard
512 mb SD Ram
Geforce 2
Seagate Barracude IV 40 Gig 7200 RPM
Benq 24 x brander
12x DVD ( merk ?!?!?! )
SB Live 1024
56k Modem & 10/100 Ethernet kaartje
----