Tyan Tiger MPX & dual Athlon XP

Pagina: 1
Acties:

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik ben van plan binnenkort een stel processoren te kopen voor mijn nieuwe Tyan Tiger MPX bordje. Op diverse fora is te lezen dat dual XP in een MPX alleen werkt als je een brug op de processor sluit, maar ook zat mensen beweren dat het prima werkt. Iemand ervaring met dual (un)modded XP in een MPX?

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Dacht niet dat je moest modden, alleen geloof ik dat de Thoroughbred XP's niet meer werken in SMP opstelling.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

De xp's onder de 2000+ waren toch niet SMP gelockt ?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22

Sebazztiaan

sebas!

Nee, vanaf de Thouroughbred zijn ze MP gelockt, daaronder kan je ze gewoon in SMP gebruiken!

• IceOnFire
  • Niet online
ff voor de duidelijkheid: t-bred is vanaf 2000+?

• Laurent
  • Niet online
Sebazztiaan schreef op 16 september 2002 @ 11:23:
Nee, vanaf de Thouroughbred zijn ze MP gelockt, daaronder kan je ze gewoon in SMP gebruiken!
Ahum?

ik heb pas geleden een 2e Athlon XP 1800+ besteld voor ook mijn Tiger MPX, en hiervan is de laatste L5 brug ook doorbroken. Het lijkt er dus op dat je misschien toch zal moeten unlocken voordat je hem in een SMP opstelling kan gebruiken. Ik heb mijn Tiger MPX nog niet binnen, dus ik kan het helaas niet testen.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-07 18:17

Andy

rm -r

Vergeet het maar, alleen de eerste athlon XP's zijn mp-unlocked. Ze worden al maanden met open l5 bridges geleverd. Je hoeft hiervan echter alleen maar de eerste (dichtst bij het midden geplaatste) brug te sluiten

Je kan uiteraard geluk hebben en een oudere op de kop tikken bij je lokale leverancier
Unlocken is gelukkig heel simpel als je de juiste spullen hebt (conductive paint)

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

IceOnFire schreef op 17 september 2002 @ 17:29:
ff voor de duidelijkheid: t-bred is vanaf 2000+?
2200+. Ik dacht dat ze nu ook langzamere t-breds hadden, dat weet ik zo ff niet zeker. Verteld de winkel je meestal ook wel.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1