Toon posts:

Soltek sl65vf+ meed your maker ??

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Jongens en meiden.

Ik heb hier een pc van een collega staan. Nou zei ik al toen ik de kast zag 5 tientjes. Is zo`n engels`se kast. Mobo zit aan de andere kant :) best vet eigenlijk.

Maar nu het prob. Het ding geeft geen licht meer. Zonder videokaart geeft hij post beeps. Met videokaart niets aan de hand geeft alleen geen licht. Ik heb mijn GeForce er al in gehad en niets daar. Hij heeft straks heel ff licht gegeven. Toen had ik de videokaart er wat fatsoenlijker in geduwt. Ding booten tot win98 maar toen naaide hij vast.

Graphics worden verzorgt door een Diamond Speedstar (die eigenlijk nie zo snel is ) a55 agp
Mem 256 dha goed is (getest)
Mobo Soltek sl65vf+
Proc Cellybroai 466mhz ppga (d8 ik)

Is het agp slot brak ?? :? 8)7

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Zo ik het hoor denk het wel, probeer een PCI kaart :).

Probeer in het bios ook AGP 1x enzo in te stellen, wie weet.

Btw : geeft licht = geeft beeld?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:15:
Jongens en meiden.

Ik heb hier een pc van een collega staan. Nou zei ik al toen ik de kast zag 5 tientjes. Is zo`n engels`se kast. Mobo zit aan de andere kant :) best vet eigenlijk.

Maar nu het prob. Het ding geeft geen licht meer. Zonder videokaart geeft hij post beeps. Met videokaart niets aan de hand geeft alleen geen licht. Ik heb mijn GeForce er al in gehad en niets daar. Hij heeft straks heel ff licht gegeven. Toen had ik de videokaart er wat fatsoenlijker in geduwt. Ding booten tot win98 maar toen naaide hij vast.

Graphics worden verzorgt door een Diamond Speedstar (die eigenlijk nie zo snel is ) a55 agp
Mem 256 dha goed is (getest)
Mobo Soltek sl65vf+
Proc Cellybroai 466mhz ppga (d8 ik)

Is het agp slot brak ?? :? 8)7
Je moet hem er gewoon wat vaster in drukken.
Mocht dat niet willen dan effe een nieuw moederbord kopen.

Helpt dat ook niet gewoon een nieuwe pc kopen.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 23:34:
[...]

Je moet hem er gewoon wat vaster in drukken.
Mocht dat niet willen dan effe een nieuw moederbord kopen.

Helpt dat ook niet gewoon een nieuwe pc kopen.
ROFL :D :+

Zo kan ik op ieder topic wel antwoorden!

Maar dit is niet de goede manier om HK acces te krijgen hoor >:)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op 16 september 2002 @ 00:02:
[...]

ROFL :D :+

Zo kan ik op ieder topic wel antwoorden!

Maar dit is niet de goede manier om HK acces te krijgen hoor >:)
Bemoei jij je effe met je eigen posten henkie.
Ik probeer die jongen te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik respecteer jullie hulp echt. De bios komt nie eens aan de pas. Dat haalt hij nie eens. Ik neem morgen van school een PCI videokaartje mee. Een ATi rage pro 128 of zo iets in die buurt. Probeer ik ff en werkt dha nie ??? ander mobo. Maar dha moet de eigenaar maar zeggen :) Thanks voor zo ver

Verwijderd

Topicstarter
Denk dhat het mobo dood is, in iedergeval weinig levend. Ik heb er straks een pci s3 trio kaart in gestopt. Hij booten gewoon ook in Win98 wel inveilige modus, maar hij booten. Toen ik in het configuratie scherm keek stond er wel bij grafische kaart een s3 trio. Toen ik hem overnieuw opstarten begon het beeld ff te flikkeren, oke is normaal doet die vanmij ook, maar toen kwam het, er kwam Signal error BNC te staan, ik heb een Eizo F56 met dual ingang, en die begon ff lekker een paar keer aan en uit te gaan. Ik naar mijn andere scherm van de Eizo gegaan en die deed het goed. Ik mijn kabels om gehangen, van pc1 naar pc2 en het zelfde dus aan de monitor "licht" het niet. Nou vermoed ik dus dat het mobo brak is, kan dhi kloppen ??
Pagina: 1