Ik wil mijn signatures van outlook op mijn homedrive zetten, nu staan die daar ook, maar ik wil ze koppelen met outlook dan kan dat in outlook, maar ik werk in een netwerkomgeving en wil voor het loginscript weten waar hij deze wijzigingen opslaat, ik kan ze niet vinden in het register en elders kan ik ze ook niet vinden
Windows Operated Systems->Software Algemeen
En weer terug
Software Algemeen-> Windows Operated Systems
Lijkt wel pingpong
En weer terug
Software Algemeen-> Windows Operated Systems
Lijkt wel pingpong
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Ik zal je vraag ff verduidelijken, ik was gister namelijk degene die Kixtart programmeerde bij jou zodat elke user met Mandatory Profile meteen de juiste Outlook settings krijgt (wat een pokkewerk, waarom heeft Microsoft daar niet een kant en klaar script voor
)
De volgende files staan op de Z schijf, en staan bij elke user in dezelfde map, alleen de inhoud is verschillend (de homedrive): default.htm, default.rtf en default.txt
Nu zou je dus eenmalig in Outlook moeten instellen dat hij de signature uit die files haalt, en dat opslaan in het Mandatory Profile. Als een andere user inlogt dan krijgtie toch z'n eigen signature aangezien zijn signatures op exact dezelfde locatie staan op de Z schijf.
Echter, alle andere instellingen worden mooi opgeslagen in het Mandatory Profile, maar het signature niet
Ik vermoed dus dat het niet om een registry setting gaat, maar om een stom .INI bestandje in je \\domein\NETLOGON\Default User map gaat.
Als ik jou was (ja geen zin om je ff te bellen, sorry) dan zou ik gewoon de signatures opslaan in de map waar Outlook als eerste kijkt (volgens mij de %USERPROFILE%\Application Data\etc.), dan verwijder je de files, dan zet je wat extra regels in je login script die deze files handmatig aanmaakt).
De volgende files staan op de Z schijf, en staan bij elke user in dezelfde map, alleen de inhoud is verschillend (de homedrive): default.htm, default.rtf en default.txt
Nu zou je dus eenmalig in Outlook moeten instellen dat hij de signature uit die files haalt, en dat opslaan in het Mandatory Profile. Als een andere user inlogt dan krijgtie toch z'n eigen signature aangezien zijn signatures op exact dezelfde locatie staan op de Z schijf.
Echter, alle andere instellingen worden mooi opgeslagen in het Mandatory Profile, maar het signature niet
Ik vermoed dus dat het niet om een registry setting gaat, maar om een stom .INI bestandje in je \\domein\NETLOGON\Default User map gaat.
Als ik jou was (ja geen zin om je ff te bellen, sorry) dan zou ik gewoon de signatures opslaan in de map waar Outlook als eerste kijkt (volgens mij de %USERPROFILE%\Application Data\etc.), dan verwijder je de files, dan zet je wat extra regels in je login script die deze files handmatig aanmaakt).
Wat heb je nou intussen geprobeerd van deze post: [rml]feeble in "[ Win2k] Outlook vraagje"[/rml]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Daar kan ik het niet vinden, ik heb alle ini's enzo afgelopen en in de NTUSER.MAN staat het ook nietblackd schreef op 19 september 2002 @ 00:56:
Wat heb je nou intussen geprobeerd van deze post: [rml]feeble in "[ Win2k] Outlook vraagje"[/rml]
Pagina: 1