Wazige Foutmelding, wadap ??

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Krijg een rare foutmelding, weet niet precies wat ik er van moet denken, ff screenie:

Afbeeldingslocatie: http://damian.xs4para.nl/zooi/swok2.jpg

E: is een Mode 0 + 2 Raid config van 2 IBM 120 GXP's 80 Gig. Zit daar ergens een probleem ?? ik kan de data op de schijf zelf wel gewoon lezen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welk OS heb je? XP?

De melding in Google intypen levert verder http://bermangraphics.com/problems/delayedwritefailure.htm op. Lees ook Microsft's Q321733 even door.

Op GoT zoeken levert verder Windows delayed write failed op, maar die levert niet per se een oplossing.

In ieder geval verplaats ik je topic van SA naar Windows Operated Systems. Geef je OS even aan, dan kan dat aan de topictitel worden toegevoegd per Windows Operated Systems - Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:12
Een rigoreuze oplossing is om naar naar device manager te gaan, dan de properties van je drive en uncheck 'write cache enabled'. Dat zou het probleem moeten oplossen, maar dat gaat je helaas wel performance kosten.

Dit probleem kan van alles zijn, ik zou gokken dat er iets mis is met één van de schijven. Zijn de schijven SMART, en heb je dat ook aanstaan in het bios? Krijg je daar geen foutmeldingen?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
sewer schreef op 15 september 2002 @ 23:23:
Een rigoreuze oplossing is om naar naar device manager te gaan, dan de properties van je drive en uncheck 'write cache enabled'. Dat zou het probleem moeten oplossen, maar dat gaat je helaas wel performance kosten.

Dit probleem kan van alles zijn, ik zou gokken dat er iets mis is met één van de schijven. Zijn de schijven SMART, en heb je dat ook aanstaan in het bios? Krijg je daar geen foutmeldingen?
Nope, SMART geeft geen foutmelding.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta