Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Verwijderd
volgenbde handeling verrichten:
voordat je de kaart uit de computer haalt eerst in winipcfg alle vrijgeven,dan afsluiten kaart in andere comp en dan in deze comp onder winipcfg alle vernieuwen.
KLAAR
voordat je de kaart uit de computer haalt eerst in winipcfg alle vrijgeven,dan afsluiten kaart in andere comp en dan in deze comp onder winipcfg alle vernieuwen.
KLAAR
Moet je mac adress van je andere kaart niet vrijgegeven worden bij je kabel boer ??? dat heb ik namelijk 1 keer gehad . ik maar niet snappen waarom ik geen ip adress kreeg, ff bellen met de hlpdsk en binnen 1 minuut had ik een ip adress nadat ik mijn nieuwe mac adress had doorgegeven.
Of lul ik nu gigantisch stom uit mijn nek ??? hehehehe
Ik zit niet bij UPC maar hoor je daar niet een vast IP adres/subnetmask voor configureren? Als hem dan niet zo geconfigureerd hebt in je Win2k bak gaat het namelijk niet werken.
Als ze bij UPC gewoon met een toegewezen IP (DHCP) werken is dit niet van toepassing.
Als ze bij UPC gewoon met een toegewezen IP (DHCP) werken is dit niet van toepassing.
Ze werken met DHCP. En het MAC adres vrijgeven is niet van toepassing, aangezien ik dus de kaart van UPC, waarvan ze het MAC adres dus weten en hebben insteld voor mijn abo, gewoon van de ene pc naar de andere zet.
Ik heb zelf het idee dat het komt omdat er in mijn pc een 3C905C zit. Ik wel eens wat vage verhalen over driver issues gehoord over deze C versie, maar weet het niet zeker. Feit is alleen ook, dat als ik die kaart deinstalleer en eruit haal, het nog niet werkt.
ipconfig /renew werkt ook niet, krijg dan een error dat het niet kan en ik de kaart moet disablen/enable of moet herstarten.
Ik snap het gewoon niet.
Ik heb zelf het idee dat het komt omdat er in mijn pc een 3C905C zit. Ik wel eens wat vage verhalen over driver issues gehoord over deze C versie, maar weet het niet zeker. Feit is alleen ook, dat als ik die kaart deinstalleer en eruit haal, het nog niet werkt.
ipconfig /renew werkt ook niet, krijg dan een error dat het niet kan en ik de kaart moet disablen/enable of moet herstarten.
Ik snap het gewoon niet.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs