Ik wil dus graag weten waar deze nou precies voor is. Ik heb namelijk een voeding bij dit moederbord, maar daar zit geen 4-pins stekker op. Ik heb het boekje van mijn mobo niet meer en de site van MSI werkt voor geen meter hier. Ik heb verder geGoogled en dit gevonden:
Als ik het goed begrijp is deze connector bedoeld voor AGP pro, maar dat is niet aanwezig, dus gaat de extra stroom nu naar mijn Athlon XP 1800+.
Mijn vraag: kan mijn CPU ook ZONDER deze extra prik, of doet-ie het dan niet, of kan er zelfs schade ontstaan?
bron: http://maverick.mahan.net/reviews/motherboards/msiK7tT2/Above the standard power connector is an additional 4-pin power adapter, usually used for AGP Pro, but since that feature is not present on this board it now 12V of dedicated power to the CPU to keep your power hungry chip fully satisfied
Als ik het goed begrijp is deze connector bedoeld voor AGP pro, maar dat is niet aanwezig, dus gaat de extra stroom nu naar mijn Athlon XP 1800+.
Mijn vraag: kan mijn CPU ook ZONDER deze extra prik, of doet-ie het dan niet, of kan er zelfs schade ontstaan?